بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
اداره امور مالیاتی و گمرک بریتانیا برنامه‌های جدید خود در خصوص وضع مالیات بر دارایی‌های رمزنگاری شده افراد و کسب‌وکارها را به‌روزرسانی کرد.
کد خبر : ۱۹۹۸۳۲

 

اداره امور مالیاتی و گمرک بریتانیا برنامه‌های جدید خود در خصوص وضع مالیات بر دارایی‌های رمزنگاری شده افراد و کسب‌وکارها را به‌روزرسانی کرد. این نهاد بریتانیایی که در کنار وضع دستورالعمل‌های مالیاتی، تبیین سیاست‌های مالی را نیز به عهده دارد، ابتدای ماه جاری میلادی آخرین موضع خود را در برابر کسب‌وکارها و افرادی که با ارزهای رمزنگاری شده سروکار دارند، اعلام کرد.

در این بیانیه به مواردی از قبیل تراکنش‌های ارزهای رمزنگاری شده، دارایی‌های تحت مالیات، نحوه تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی و شیوه‌های حسابداری پرداخته شده است. این نهاد در دستورالعمل خود به مالیات‌ستانی از توکن‌های مبادلاتی نیز اشاره و تصریح کرده است که در آینده، قوانین توکن‌های امنیتی را نیز به دستورالعمل‌های خود اضافه خواهد کرد.

اداره امور مالیاتی و گمرک بریتانیا اشاره کرده که صنعت ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال رشد بوده و این نهاد در آینده، هر کدام از ارزهای دیجیتالی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر