بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
عضو هیات رئیسه کمسیون صنایع و معادن مجلس:

برای خرید تیبا باید به مردم تسهیلات داده شود

برای خرید تیبا باید به مردم تسهیلات داده شود، باید با کاهش قیمت این خودرو زمینه‌ای فراهم کرد که اقشار کم‌درآمد نیز بتوانند خودرو موردنیاز خود را خریداری کنند زیرا در شرایط موجود پراید برای بسیاری از خانواده‌ها وسیله امرار معاش است.
کد خبر : ۲۰۰۴۴۴

برای خرید تیبا باید به مردم تسهیلات داده شود

به گزارش بورس نیوز، سیدجواد حسینی‌کیا درباره گرانی پراید پس از انتشار خبر توقف خط تولید این خودرو، اظهار کرد: اگرچه توقف خط تولید پراید منجر به ارتقای کیفیت خودروهای موجود در جامعه می‌شود اما خودروی جایگزین پراید باید از نظر قیمتی متناسب با توان مالی اقشار کم‌درآمد باشد.

نماینده مردم سنقر در خانه ملت ادامه داد: برای خرید تیبا باید به مردم تسهیلات داده شود، باید با کاهش قیمت این خودرو زمینه‌ای فراهم کرد که اقشار کم‌درآمد نیز بتوانند خودرو موردنیاز خود را خریداری کنند زیرا در شرایط موجود پراید برای بسیاری از خانواده‌ها وسیله امرار معاش است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: باوجود اینکه سال قبل ۴ هزار میلیارد تومان برای خودروسازان تسهیلات پرداخت شده بود اما هر یک از این شرکت‌ها برای ساماندهی وضعیت خود به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارند.

حسینی کیا گفت: اگر اعتبارات خودروسازان در یک مرحله تامین شود، بسیاری از مشکلات صنعت خودروسازی رفع شده اما ممکن است بانک مرکزی توان تامین این اعتبارات را نداشته باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر