بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
سایه خصوصی‌سازی باردیگر در اراک تابید؛

دست "هیدرو اطلس" از هپکو کوتاه شد

۶۰.۷۲ درصد شرکت هیدرو اطلس باردیگر به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد اما ۱.۷۱درصد مربوط به سهام وثیقه بانک ملی بابت دریافت وام بوده که این مقدار سهم متعاقباً به سازمان خصوصی‌سازی منتقل خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۰۵۴۱

دست

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با نماد "تپکو" در شفاف‌سازی "شفاف سازی در خصوص قرارداد فروش ماشین آلات" اعلام کرد که پیرو اطلاعیه مورخ ۰۸/۱۴/ ۱۳۹۸ در خصوص شفاف سازی اقدامات به‌عمل آمده توسط شرکت و توضیحات ابوالفضل روغنی گلپایگانی در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ ۰۸/۱۸/ ۱۳۹۸ در خصوص مذاکرات به‌عمل آمده مبنی بر فروش ۳۶۰ دستگاه ماشین آلات به وزارت راه، مسکن و شهرسازی. برنامه آتی در خصوص اورهال کردن ۱۰۰دستگاه ماشین‌آلات جهاد نصر سیرجان، فروش ۴۰دستگاه لودر بکهو (به بخشداری‌ها و دهداری‌ها) از طریق استاندار استان مرکزی و گرفتن سایر سفارشات به‌استحضار می‌رساند تا کنون قراردادی بابت موارد فوق الذکر به امضاء نرسیده است.

دست

بدیهی است در صورت انعقاد قرارداد و وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشاء می‌شود.

همچنین در شفاف‌سازی دیر اقدام دیگری، ۶۰.۷۲ درصد شرکت هیدرو اطلس واگذار شده به سازمان خصوصی سازی و این شرکت تنها ۱.۷۱ درصد مالکیت جاری از سهام ناشر را دارا است.

با این حال لازم به ذکر است که درصد مالکیت جاری از سهام ناشر سازمان خصوصی سازی به ۵۹.۰۱ درصد رسید.

دست

در پایان باید اشاره شود که میزان ۱.۷۱ درصد از سهام شرکت هپکو که در اختیار شرکت هیدرو اطلس مربوط به سهام وثیقه بانک ملی بابت دریافت وام بوده که این مقدار سهم متعاقباً به سازمان خصوصی‌سازی منتقل خواهد شد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر