بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

فرصتی برای بازیگران بورس‌کالا

مدیر کالایی و انرژی کارگزاری بانک کشاورزی گفت: راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده کالایی و معاملات آتی بر روی خرما و کشمش و رب گوجه‌فرنگی و ... چنانچه مورد استقبال قرار گیرد و بازار آن عمق پیدا کند و قابل دست‌کاری نباشد، می‌تواند تأثیر مناسبی را در بورس‌کالا داشته باشد.
کد خبر : ۲۰۰۵۸۱

ورود محصولات کشاورزی جدید به بورس کالا، فرصتی برای بازیگران

به گزارش بورس‌نیوز، بورس کالا این روزها پذیرای اتفاقات جدیدی همچون معاملات آتی زیره و پسته شده و گفته می‌شود محصولات دیگری هم مانند خرما و کشمش و زیتون و... در انتظار ورود به این بازار هستند.

مصطفی محمدباقری مدیر کالایی و انرژی کارگزاری بانک کشاورزی در گفتگو با بورس‌نیوز در خصوص عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا بیان کرد: رینگ محصولات کشاورزی و عرضه فیزیکی محصولات کشاورزی در بورس کالا علی‌رغم اینکه مزایای زیادی برای عرضه‌کنندگان و همچنین خریداران داشت، چند ماهی است تعطیل است و در حال حاضر، فقط معاملات آتی و مشتقه بر روی محصول زعفران و زیره و اخیراً هم پسته انجام می‌گیرد و عرضه فیزیکی این محصولات، انجام نمی‌گیرد.

وی افزود: راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده کالایی و معاملات آتی بر روی خرما و کشمش و رب گوجه‌فرنگی و... چنانچه مورد استقبال قرار بگیرد و همچنین بازار آن عمق داشته باشد و قابل دست‌کاری نباشد، می‌تواند این امیدواری را ایجاد کند که ورود محصولات کشاورزی به رینگ بورس کالا، تأثیر خوبی در بازار این محصولات داشته باشد و همه بازیگران از مزایای بورس کالا، بهره‌مند گردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر