بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:

افزایش مصرف سی‌ان‌جی در کشور به ۲ میلیون مترمکعب

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که با اتمام سهمیه بنزین ماهانه، مقدار مصرف سی‌ان‌جی در کشور، حدود ۲ میلیون مترمکعب دیگر افزایش یابد.
کد خبر : ۲۰۰۸۵۶

افزایش مصرف سی‌ان‌جی در کشور به ۲ میلیون مترمکعب

به گزارش بورس نیوز، حسن قلی‌پور درخصوص مصرف سی‌ان‌جی اظهار کرد: در حال حاضر به‌طور میانگین روزانه ۱۹ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در این جایگاه‌ها توزیع می‌شد که این رقم با اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین و هم‌زمان با اجرای این طرح به‌طور میانگین به روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: خودرو‌های دوگانه‌سوز امکان استفاده از سهمیه بنزین خود را هم دارند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که با اتمام سهمیه بنزین ماهانه، مقدار مصرف سی‌ان‌جی در کشور، حدود ۲ میلیون مترمکعب دیگر افزایش یابد.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: زمان فعلی برای پیش‌بینی دقیق زود است و امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم مقدار دقیق این افزایش را اعلام کنیم. پیش‌بینی ما این است که میزان مصرف سی‌ان‌جی در کشور به حدود روزانه ۲۴ میلیون مترمکعب برسد.

وی دررابطه با مزایای سوخت پاک سی‌ان‌جی خاطرنشان کرد: با همکاری موسسه استاندارد سعی خواهیم کرد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی را که غیرعملیاتی شده بودند، هر چه زودتر عملیاتی کنیم.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۷۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح کشور فعال هستند که از این تعداد ۲۳ جایگاه در استان تهران آماده خدمات‌رسانی به هموطنان است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛

کاهش مصرف بنزین به ۷۹ میلیون لیتر در روز

در تیرماه سال جاری اتفاق افتاد؛

مصرف بیش از ۱۱۹ میلیون لیتر بنزین در گیلان

از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شد؛

فراخوان مسابقه طراحی سی ان جی

ارسال نظر