بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت رنگ گرفت؛

"وزمین" و اخذ مُهر تایید حسابرس

حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره این بانک در خصوص افزایش سرمایه اظهارنظر کردند.
کد خبر : ۲۰۱۰۹۸

مهر تایید حسابرس بر افزایش سرمایه بانک ایران زمین

به گزارش بورس نیوز، پیش از این هیات مدیره بانک ایران زمین گزارشی توجیهی برای افزایش سرمایه از چهار هزار میلیارد ریال به ۴۲ هزار میلیارد ریال را ارائه کرده بود.

آن طور که در این اطلاعیه آمده، با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت ارائه شده است.

همچنین بازرس قانونی در پاسخ به گزارش ارائه شده، اعلام کرده است: بر اساس رسیدگی‌های انجام شده، افزایش سرمایه بانک ایران زمین در اجرای مفاد دستورالعمل محاسبه سرمایه نظارتی و کفایت سرمایه موسسات اعتباری مصوب اردیبهشت ۱۳۹۷ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع است.

بازرسی قانونی و حسابرس تاکید کرده است: گزارش توجیهی هیات مدیره بانک ایران زمین در خصوص افزایش سرمایه آن بانک از مبلغ چهار هزار میلیارد ریال به مبلغ ۴۲ هزار میلیارد ریال در ۳ مرحله و طی دو سال است که در اجرای دستورالعمل محاسبه سرمایه نظارتی و کفایت سرمایه موسسات اعتباری و با توجه به موظف بودن بانک به افزایش سرمایه مورد رسیدگی این موسسه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر مرزبانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
سلام. با این قیمتی که الان وزمین داره آیا افزایش سرمایه امکانپذیره. الان اگه با 200 تومن افزایش سرمایه بده یعنی رو 20 تومن باز میشه و آیا کسی حاضر هست برای سهمه 20 تومنی 100 تومن واریز کنه؟؟؟؟
ناشناس
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴
1-تا دو سال وقت دارند
2-تجدید ارزیابی شیرینه