بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
"وصنعت" در پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد که با رشد ۵هزار و ۸۴۳میلیارد و ۷۰۳میلیون ریالی در ۱۲ماه فعالیت همراه شده است.
کد خبر : ۲۰۱۱۷۱

رشد بیش از ۵هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت از رشد ۵هزار و ۸۴۳میلیارد و ۷۰۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود در ۱۲ماه فعالیت خبر داد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را ۳هزار و ۹۶۸میلیارد ریال، سود خالص را ۳هزار و ۹۷۷میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴هزار و ۹۴۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

"وصنعت" در پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد که با رشد ۵هزار و ۸۴۳میلیارد و ۷۰۳میلیون ریالی در ۱۲ماه فعالیت همراه شده است. در این پرتفوی بهای تمام شده را با افزایش ۲هزار و ۶۹۰میلیارد ریال به مبلغ ۸هزار و ۵۶۰میلیارد ریال دست یافته است. همچنین ارزش بازار با افزایش ۶هزار و ۶۹۰میلیارد ریالی به رقم ۱۴هزار و ۴۰۴میلیارد ریال رسید.

این شرکت طی ۱۲ماه فعالیت خود کل مبلغ سهام واگذار شده را ۱۱هزار و ۳۶۰میلیارد ریال اعلام کرد که سود این واگذاری‌ها را ۲هزار و ۹۰۳میلیارد ریال منتشر کرد. از سوی دیگر در این دوره کل مبلغ سهام خریداری شده را ۱۱هزار و ۶۸میلیار ریال اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این سرمایه گذار اقدام به عرضه سهام کرد؛

فروش "شکلر" توسط "وصنعت"

شناسایی ۱۰۰میلیارد تومانی سود ناخالص این سرمایه‌گذار؛

برگه سود سهام در جیب "وصنعت"

در یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور رخ داد؛

بیش از ۷ هزار میلیارد ریال بهای تمام شده «وصنعت»

ارسال نظر