بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
از ۲۴ آبان لغایت ۹ آذر اتفاق افتاد؛

دریافت حدود ۸۰۰ هزار درخواست کارت سوخت

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از دریافت حدود ۸۰۰ هزار درخواست کارت سوخت المثنی از ابتدای روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) تا روز شنبه (۹ آذرماه) خبر داد.
کد خبر : ۲۰۱۸۹۴

به گزارش بورس نیوز، شهرام رضایی به‌طور میانگین روزانه ۷۰ تا ۸۰ هزار درخواست کارت سوخت سوخت المثنی ثبت می‌شود، این در حالی است که تا پیش از اعلام سهمیه‌بندی بنزین با وجود تاکید‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۵ هزار درخواست در سامانه ثبت می‌شد.

وی افزود: از ابتدای روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) تا روز شنبه (۹ آذرماه) نزدیک به ۸۰۰ هزار درخواست کارت سوخت المثنی دریافت کرده‌ایم. ظرفیت تولید و صدور کارت سوخت المثنی در شرایط عادی روزانه ۳۰ هزار کارت سوخت است، اما زیرساخت‌های ما آمادگی ارتقای این عدد تا رقم ۵۰ هزار عدد را نیز دارد که هم‌اکنون با کل ظرفیت در حال تولید و صدور هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: با گذشت نزدیک به دو هفته از اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین تعداد درخواست‌های کارت سوخت المثنی کاهش نیافته و همچنان روزانه بیش از ۶۰ هزار تقاضا در سیستم ثبت می‌شود.

وی درخصوص زمان صدور کارت سوخت متقاضیان را در شرایط عادی بیان کرد: این زمان حدود دو تا سه هفته بوده و با افزایش تعداد تقاضا‌ها پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، به حدود یک ماه و نیم افزایش یافته است.

رضایی گفت: با توجه به اینکه سهمیه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت وسایل نقلیه قابل ذخیره است، هموطنان عزیز در این باره نگرانی نداشته باشند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر