بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
مدیرعامل شستا با اشاره به تامین 75 میلیون دلاری مواد اولیه از شکستن رکورد تولید لاستیک کشور در بارز خبر داد.
کد خبر : ۲۰۲۱۶۳

به گزارش بورس نیوز، محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در بازدید از کارخانه بارز کرمان با اشاره به اینکه در گروه صنعتی بارز دریافت دانش فنی روز به بلوغ رسیده است، گفت: بلوغ دریافت دانش فنی وقتی است که بتوانیم دانش فنی را دریافت و شبیه خودش را تولید کنیم و امروز به جرات می‌توانیم بگوییم که بارز صاحب دانش فنی است. 

وی با تاکید بر افزایش 39 درصدی رشد فروش و 15 درصدی سود خالص شرکت در شش ماهه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97، افزود: طرح توسعه لاستیک بارز 1300 نفر اشتغالزایی به دنبال دارد و با افزایش50 درصدی میزان تولید، فروش گروه صنعتی بارز از مرز 5000 میلیارد تومان عبور می‌کند و گروه صنعتی بارز را در رده نخستین تولید کننده لاستیک در خاورمیانه قرار می‌دهد.

 

رضوانی‌فر با بیان اینکه حدود 75 میلیون دلار مواد اولیه تامین شده است، تصریح کرد: انبارهای لاستیک بارز به میزان کافی برای تولید موجودی دارد.

 

وی از شکسته شدن رکورد تولید در کرمان خبر داد و گفت: فقط در تاریخ 8آذر 98 و در یک روز 258 تن تولید انجام شده است که رکورد تولید یک روز را در کشور شکستیم و این روند همچنان ادامه دارد.

 

مدیرعامل شستا با بیان اینکه سودآوری بارز فقط در آبان ماه به نسبت 6ماه نخست سال 98 دو برابر شده است، به اهمیت پروژه توسعه لاستیک بارز کرمان در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: لاستیک رادیال باری که با تکنولوژی جدید پس از راه‌اندازی این پروژه طراحی و تولید خواهد شد، گام موثری برای متفاوت ماندن لاستیک بارز در این صنعت خواهد بود.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رد عاج بایاس در کارنامه این لاستیک‌ساز؛

سرعت فروش نرخ "پکرمان" رشد کرد

سود ۴۱۸میلیارد ریالی در حساب لاستیک‌ساز سنندجی نشست؛

افزایش ۵۳درصدی سودآوری "پکرمان"

در پی برگزاری مزایده گروه صنعتی بارز،

مزایده ملک "پکرمان" ابطال شد

سرپرست گروه صنعتی بارز در گفتگو با بورس نیوز خبرداد:

"پکرمان" و تایید افزایش ظرفیت ۵۰هزارتنی واحد کرمان

ارسال نظر