بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
در ششمین کنفرانس dmtalk6 تاکید شد؛

آمار ادتک ایران در سال ۲۰۱۹

کد خبر : ۲۰۲۳۴۲

به گزارش بورس نیوز، ششمین کنفرانس dmtalk6 در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

 

گزیده ارائه آنلاین محمد معین در خصوص دیجیتال مارکتینگ بین‌الملل

روی ترفندها تعصب نداشته باشید.
هر ترند مارکتینگ یک مدت زمان دارد.

مارکتینگ یعنی رقبا را بشناسیم، نیاز مشتریان را بدانیم، و در نتیجه محصول یا خدمات رو به بهترین شکل ارائه داد.

نگه داشتن مشتری مهم‌تر از جذب مشتری هست.

تحلیل اتوماتیک نظرات کاربران و مشتریان

رفتارهای کاربران در کشورهای مختلف متفاوت هست و باید به رفتار کاربر احترام گذاشته شود.

ایرانیان خودشون را محدود به بازار ایران می کنند ولی باید به بازار جهانی هم در نظر گرفته شود.

دیتا را باید جمع آوری کنیم و به دیتا مرتب و قابل پسند برای کاربر تبدیل کنیم.

محتوا ویدئو خیلی مهم هست، که از قبل بوده و همچنان مهم هست.

مهمترین عامل مارکتینگ شناخت کاربر هست و بر اساس همان دیتا تولید کنیم.

قدرت برند یک عامل مهم و حیاتی برای بیزینس حساب می شود.

برای مدیریت کردن بحران های شبکه های اجتماعی باید آماده باشید.

فضای آنلاین و آفلاین برای مارکتینگ باید در کنار هم باشد.

 

آمار ادتک ایران در سال ۲۰۱۹

ارائه داوود حکیمی از تکراسا با موضوع آمار ادتک ایران در سال ۲۰۱۹

آمار انواع تبلیغات در بازار جهانی و ایران در سال ۲۰۱۹

صنعت تبلیغات در ایران به سه مورد بستگی دارد.
- نفت
- املاک
- توریست

تبلیغات چاپی در سال ۲۰۱۹ در بازار جهانی
افت ۲۰٪ داشته است.
تبلیغات تلویزیونی در سال ۲۰۱۹ در بازار جهانی افت ۸٪ داشته است.
تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۹ در بازار جهانی رشد ۵٪ داشته است.

تبلیغات دیجیتال در ایران در سال ۹۸ رشد ۹٪ داشته است.

دلایل کاهش تبلیغات چاپی افزایش قیمت کاغذ و مواد اولیه چاپ هست.

دلایل کاهش تبلیغات تلویزیونی عدم نقدینگی در این حوزه هست.

راههای ارتباط با مشتریان
پیامک‌ها
بنر کلیکی
پاپ آپ ها
پوش نتیفیکشن

تبلیغات درون اپلیکیشن ۴۰٪ استفاده می شود.

از سال ۹۶ شبکه اجتماعی اینستاگرام جایگاه اول را در ایران دارد.

ترند‌های صنعت تبلیغات
- همکاری در فروش
- سرور تبلیغات

آمار ادتک ایران در سال ۲۰۱۹

پنل روابط عمومی برای استارتاپ ها

مدیر پنل: آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست

اعضای پنل:
مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ایران
حمید جعفری، مدیر روابط عمومی علی بابا
سحر افاضلی، کارشناس ارتباطات و روابط عمومی
امیر حسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجیکالا
جلال روحانی، راهبر ارشد بازاریابی استپ تریپ


گزیده گفتگوی پنل روابط عمومی برای استارتاپ ها: بیهوده یا ضروری؟

هر کس حق دارد نظر شخصی خود را اعلام کند هر چند نظرات مخالف مسیر کسب و کار باشد.

مهمترین وظیفه روابط عمومی شفاف سازی مشکلات بوجود آماده هست.

استارتاپ های کوچک با کمتر از ۱۰ نفر نیرو نیاز به روابط عمومی ندارد.

باید از اول شروع استارتاپ باید به فکر جایگاه روابط عمومی بود.

روابط عمومی یک فرآیند زود بازده نیست.

 

آمار ادتک ایران در سال ۲۰۱۹

پنل ضرورت مارکتینگ آتومیشن(اتوماسیون بازاریابی) برای کسب و کارهای آنلاین

مدیر پنل: هادی مرادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ الوپیک

اعضای پنل:
محسن رفایی، مدیر دپارتمان محصول تخفیفان
انوش شفیعی، مدیر دیجیتال مارکتینگ علی‌بابا
بهراد زاری، مدیر عامل چابک
هادی فرمود، هم‌بنیانگذار کاموا و رویداد جاده ابریشم
علی سمر، مدیر عامل پلتفرم سگمنتینو

 

 

گزیده ارائه هیرمند لشگری در خصوص بازاریابی داده محور

گوگل ترندز یک ابزار رایگان برای دریافت و آنالیز داده.

تبدیل گوگل ترندز ار تاریخ میلادی به شمسی برای آنالیز کردن.

بخش‌بندی داده ها بر اساس ابزارهای مختلف و مقایسه با همان جنس و همان زمان.

قیمت یک کالا یا خدمات در حال حاضر خیلی مهم هست.

استفاده از تخفیف های مختلف برای مشتریان مختلف بر اساس نوع خرید.

رساندن پیام با انواع داده ها به مخاطبان خود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر