بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان گفت: تامین سرمایه دماوند با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومان تاسیس می‌شود و هدف‌گذاری شده طی دو سال سرمایه خود را به ۵۰۰ میلیاردتومان برساند.
کد خبر : ۲۰۲۴۲۴

سرمایه تامین سرمایه دماوند 500میلیارد تومان می شود

به گزارش بورس نیوز، حسین بوستانی مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان در نشست یک دیدار یک عرضه اظهار کرد: شرکت تامین سرمایه دماوند به عنوان دهمین شرکت تامین سرمایه کشور؛ با مشارکت دو مجموعه معظم اقتصادی با سهم ۳۵ درصدی هر سهامدار موسس شامل هلدینگ مالی غدیر و هلدینگ مالی سینا در شرف شکل‌گیری است.

وی افزود: ارزش دارایی‌های هلدینگ مالی غدیر ۴۱هزارمیلیارد تومان بوده و این مجموعه ۱۷ پروژه به ارزش ۵۶ هزارمیلیارد تومان دارد. از این رو در این هلدینگ لزوم شکل‌گیری تامین سرمایه ضروری بود که با همکاری بنیاد این موضوع سیاست‌گذاری شد.

مدیرعامل شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان ادامه داد: این شرکت اولین تامین سرمایه‌ای است که به واسطه عرضه ۳۰ درصد از سهامش در فرابورس؛ از بدو تولد به صورت سهامی عام و پذیرفته شده در تابلو بازار سرمایه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بوستانی گفت: تامین سرمایه دماوند با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومان تاسیس می‌شود و هدف‌گذاری شده طی دو سال سرمایه خود را به ۵۰۰ میلیاردتومان برساند.

در ادامه حجت‌الله انصاری، مدیرعامل تامین سرمایه دماوند با اشاره به محدودیت‌های عرضه سهام شرکت‌های تامین سرمایه اعلام کرد که عرضه سهام تامین سرمایه دماوند فرصت مناسبی برای بازار سرمایه در زمینه ابزار‌های نوین است و افزود: یکی از فرصت‌ها برای تامین سرمایه، گسترش سرمایه‌گذاری غیرمستقیم از طریق صندوق‌هاست.

وی افزود: مجموع ارزش دارایی‌های صندوق‌ها ۱۸۱ هزار میلیارد تومان بوده که ۸۷ هزار میلیارد تومان از آن در اختیار شرکت‌های تامین سرمایه است.

مدیرعامل تامین سرمایه دماوند خاطرنشان کرد: ما در بدو تاسیس تامین سرمایه دماوند مجموعه اهدافی را در نظر گرفتیم که می‌تواند چشم‌انداز مثبت تامین سرمایه را در بر داشته باشد.

انصاری گفت: کسب سهام مناسبی از بازار اوراق بدهی، نوآوری‌های مالی و ابزارسازی، گسترش و توسعه منابع انسانی، زمینه‌سازی تامین سرمایه برای ورود به بازار‌های بالاتر، تعامل سازنده با ارکان بازار سرمایه و شفافیت در اطلاع‌رسانی از جمله اهداف ما در این تامین سرمایه است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
سلام کی سرکت به ثبت میرسه وشروع بکار میکنه