بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

سرمایه‌گذاری در "کامودیتی‌ها" و بودجه ۹۹

اگر بودجه ۹۹ را معیاری برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود، باید به این نکته اشاره داشت که به سبب افزایش حقوق مالکانه معادن، گروه فولادی و معدنی فعلا برای سرمایه‌گذاری جذاب نیست.
کد خبر : ۲۰۳۰۴۴

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بورس در نخستین روز معاملاتی با لمس کانال ۳۴۳ هزار واحدی، رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت و با این روند، بازار سرمایه اثبات کرد در هر شرایطی، (چه دلار صعودی باشد و چه نزولی) بازار سرمایه مناسب ترین و پر بازده ترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

بهزاد احمدی نسب کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز در خصوص پیش بینی وضعیت بازار سرمایه تا پایان سال جاری بیان کرد: با توجه به پیش نویس بخشنامه بودجه ۹۹ و وزن سنگین درآمد پیش بینی شده از واگذاری شرکت ها و خصوصی سازی، شاخص کل حتما روند رو به رشدی خواهد داشت.

وی افزود: اما نکته اینجاست که اگر بودجه ۹۹ را معیاری برای سرمایه گذاری در نظر بگیریم، به سبب افزایش حقوق مالکانه معادن، گروه فولادی و معدنی فعلا برای سرمایه گذاری جذاب نیست.

این فعال بازار سرمایه در معرفی گزینه های برتر برای سرمایه گذاری گفت: از بین صنایع بورسی، صنعت دارو، غذایی و سیمانی گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری است. همچنین سهم های گروه خودرویی هم به دلیل افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی، برای سرمایه گذاری جذاب خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به میزان درآمدزایی دولت از فروش واگذاری‌ها؛

"غیرممکن دولت" یا معجزه واگذاری‌ها در بورس

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد؛

درس دولت از تجربه سرب و روی مهدی‌آباد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

پیشنهاد بهارستان

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

رشد نرخ حامل‌های انرژی و شرکت‌‌های بورسی

ارسال نظر