بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
مدیرعامل کارگزاری امین سهم در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

مقصد نهایی، لمس کانال ۴۵۰ هزار واحد

این بار بر خلاف ماه های گذشته، سهم های بزرگ و با قدرت نقدشوندگی بالای بازار بر مدار اقبال قرار دارند. بدون شک پول های بزرگ، وارد سهم های بزرگ خواهند شد.
کد خبر : ۲۰۳۱۵۱

مقصد نهایی شاخص، لمس کانال ۴۵۰ هزار واحد

 

به گزارش بورس نیوز، روند مثبت بازار سرمایه ادامه دارد؛ ولی به نظر می رسد قدری از تب و تاب معاملات کاسته شده و امروز عرضه ها شدت بیشتری نسبت به روزهای قبل داشت. شاخص کل کمتر از ۶ هزار واحد تا فتح قله ۳۵۰ هزار واحدی فاصله دارد و بازار سرمایه امسال یک تنه جور تمام بازارها را به دوش کشیده و بازدهی مطلوبی برای سهامداران به ارمغان آورده است.

مرتضی شریفیان مدیرعامل کارگزاری امین سهم در گفتگو با بورس نیوز در خصوص پیش بینی وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: وضعیت بازار سرمایه در شرایط فعلی مشابه قطاری است که باید مسیری را طی کند تا به مقصد برسد و طبیعی است که در فاصله رسیدن به مقصد، در چند ایستگاه توقف داشته باشد و برخی مسافران پیاده شده و مسافران جدیدی سوار شوند. مسیر بازار سرمایه قطعا رو به رشد بوده و تا شهریور ۹۹، بازار سرمایه روند صعودی خواهد داشت. حتما شاخص کل تا آن مقطع محدوده ۴۵۰ هزار واحد را لمس خواهد کرد و نقدینگی هم جای بهتری نخواهد یافت؛ ولی اصلا عجیب نیست اگر در برخی فواصل شاهد اصلاح و استراحت بازار سرمایه باشیم.

وی افزود: بهتر است سهامداران به جای تمرکز بر عدد شاخص بورس، وقایع سیاسی را دنبال کنند، ولی با توجه به حجم نقدینگی و احتمال کسری بودجه دولت و چاپ پول برای جبران کسری بودجه، بازار سرمایه چشم انداز روشنی دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در معرفی گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری گفت: تفاوت رشد این دوره بازار سرمایه با ماه های قبل این است که بازار متوجه سهم های بزرگ شده و این بار بر خلاف ماه های گذشته، سهم های بزرگ و با قدرت نقدشوندگی بالای بازار بر مدار اقبال قرار دارند. بدون شک پول های بزرگ، وارد سهم های بزرگ خواهند شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر