بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
اکثر فعالان معامله گران و همچنین تحلیل گران بازار بورس بین المللی فارکس بر این باورند که در صورتی که بتوانند سیستم معاملاتی سودآور خود را فعال‌تر کرده و برنامه منظمی را برای آن در پیش بگیرند می‌توانند به کسب سود مناسبی دست پیدا کنند. اما موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این موضوع باشد که انتخاب یک بروکر مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان سودآوری و یا زیان در سیستم معاملات بازار بورس بین الملل ایجاد نمایند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات مناسبی در مورد روش انتخاب یک بروکر مناسب کسب نمایید.
کد خبر : ۲۰۳۳۶۰

چگونگی انجام فعالیت یک بروکر
به گزارش بورس نیوز،در حالت کلی انواع مختلف بروکر‌ها مانند Alpari به عنوان واسطه میان معامله‌گر و بازار معاملات ایفای نقش می‌کنند و زمانی که یک معامله گر سفارش یک خرید و فروش را به بروکر مورد نظر خود می‌دهد بروکر در کمترین زمان ممکن سفارش مورد نظر را به بازار بین بانکی انتقال می‌دهد. در این قسمت از تبادلات بازار بورس بین المللی سازمان‌هایی که به عنوان تامین کننده نقدینگی در حال فعالیت می‌باشند، موسسات مالی بوده که از طریق اختلاف میان مبلغ خرید و فروش‌ها یا همان اسپرد به کسب سود از مشتریان و معامله گران خود مبادرت می‌ورزند. چیزی که مشخص است این موضوع است که هر چه تعداد مشتریان رقم بالاتری باشد معاملات نیز بیشتر بوده و در نتیجه مجموع اسپرد که موسسات مالی آن را دریافت می‌کنند دارای رقم تصاعدی خواهد بود و در نتیجه سود آن شرکت نیز حالت تصاعدی به خود می‌گیرد. در صورتی که این روش مورد استفاده قرار گیرد فرد معامله گر با انتخاب یک بروکر مناسب می‌تواند در شرایط بسیار مناسب و ایده آل به تبادل و انجام سرمایه‌گذاری در بازار بورس بین المللی اقدام نماید.

چگونه یک بروکر فارکس مورد اطمینان انتخاب کنیم
چگونگی انتخاب یک بروکر مناسب
در حالت کلی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی روش‌های تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد تا در آن معامله گران حاضر در بازار معاملات فارکس را متمایل به کار با صرافی‌های مختلفی می‌کنند که به معامله‌گران وعده سپرده گذاری کمترین میزان سرمایه برای انجام معاملات و همچنین وجود اهرم بالا را میدهد که این مورد باعث ایجاد کشش بیشتر به آن‌ها می‌گردد و یا موارد دیگری مانند وجود اسپرد‌های پایین که بر آن می‌افزاید. باید بگوییم که این نوع بروکر‌ها که اکثر موارد حالت کلاهبرداری داشته و وعده‌های این چنینی به معامله گران حاضر در بازار معاملات فارکس می‌دهند، مناسب و ایده آل به حساب نمی‌آیند و اغلب قصد کلاهبرداری و به وجود آوردن ضرر برای معامله گران را در سر دارند.

چگونه یک بروکر فارکس مورد اطمینان انتخاب کنیم

زمانی که قصد داریم بروکر مناسب برای خود انتخاب کنیم باید به سرعت سفارش گذاری آن بروکر توجه کرده و آن را مد نظر قرار دهیم. یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب بروکر مناسب باید به آن توجه کرد وجود داده‌های مناسب در مورد حالت ثبوت اسپرد است، چرا که بروکر‌ها این قانون را در خود دارند که فقط این امکان را دارند تا اسپرد‌های شناور را به مشتریان و معامله‌گران خود ارائه نمایند. شفافیت از دیگر مواردی است که یک بروکر مناسب آن را دارا میباشد. این موضوع به این معنا باشد که زمانی که بروکر مناسب و واقعی انتخاب نمایند تمامی اطلاعات مورد تامین کنندگان نقدینگی اطلاعات مربوط به حسابرسی و ... در اختیار معامله گر قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر