بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
عملکرد ۹ ماهه این شرکت بررسی شد؛

سورپرایز سهامداران صبور "کگهر"

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت سود بالا و خیره کننده فروش کلوخه سنگ آهن، سنگ آهن داخلی و کنسانتره سنگ آهن داخلی و صادراتی این شرکت است.
کد خبر : ۲۰۳۸۰۰

سورپرایز سهامداران صبور

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، همانگونه که بار‌ها و به دفعات در خصوص لزوم دقت سرمایه‌گذاران در خرید سهام شرکت‌های فعال در بازار بورس و فرابورس کشور، سخن به میان آمده بود، حالا اعلام سودی خیره‌کننده از سوی سنگ آهن گهر زمین در عملکرد ۹ماهه، اهمیت توجه سرمایه گذاران به سودآوری شرکت‌ها را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

سورپرایز سهامداران صبور

افزایش چشمگیر بیش از ۱۱۳ درصدی مبالغ فروش و افزایش چشمگیر و در حدود ۲۳۷ درصدی سود ناخالص در عملکرد ۹ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸، منجر به شناسایی سود ناخالصی معادل ۲۵.۴۸۸ میلیارد و ثبت سود خالص فوق العاده ۱.۶۱۹ ریالی به ازای هر سهم شد.

سورپرایز سهامداران صبور

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت سود بالا و خیره کننده فروش کلوخه سنگ آهن، سنگ آهن داخلی و کنسانتره سنگ آهن داخلی و صادراتی این شرکت بوده و در حالی است که مجموع کل مبالغ فروش این محصولات در سال مالی قبل در حدود ۳۱.۱۴۲ میلیارد ریال بالغ می‌شود و سود ناخالص در حدود ۲۵.۴۸۸ میلیارد ریالی از فروش ۳۹.۶۷۵ میلیاردریالی این محصول وضعیت فوق العاده‌ای را برای این شرکت به وجود آورده است.

سورپرایز سهامداران صبور

در مجموع رشد چشمگیر فروش ۹ماهه این شرکت می‌تواند نوید روز‌های خوبی را برای سهامداران صبورش به همراه داشته باشد. شاید شناسایی سود‌هایی در حدود ۲۲۰۰ تا ۲۳۰۰ ریالی به ازای هر سهم از این شرکت، سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری امید و گل گهر را نیز بیش از قبل به رشد و شناسایی سود‌هایی خیره کننده در سال مالی آتی امیدوار خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ذره‌بینی در دل اعماق این شرکت معدنی؛

"کگهر " و ثبت عملکردی ناخوشایند

این معدنی در تفکر سرمایه‌سازی؛

"کگهر" و تامین مخارج طرح‌های نیمه‌کاره

رشد بیش از ۱۰۰ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛

فروش "کگهر" به ۴۹هزار میلیارد ریال رسید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
سيمان شرق 1800 تومان ميشود