بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
عملکرد این بیسکوئیت‌فروش زیر ذره‌بین رفت؛

نوار افزایش نرخ‌ فروش "غویتا" پاره شد

مجموع کل تناژ فروش بیسکوئیت تولیدی این شرکت تا پایان آذر ماه سال ۱۳۹۸، ۲۰.۷۲۸ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشدی مناسب در این مدت هستیم.
کد خبر : ۲۰۳۹۷۶

نوار افزایش نرخ‌های فروش

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از تعدیل مثبت بیش از ۱۲۰درصدی سودخالص در عملکرد ۹ماهه سال مالی۱۳۹۸، شرکت ویتانا با فروش بیش از ۲.۳۸۳تن انواع بیسکوئیت در آذر ماه سال جاری، نوار افزایش نرخ فروش محصولات خود را پس از یازدهمین ماه متوالی پاره کرد.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود، فروش ۲.۳۸۳ تن انواع بیسکوئیت در آذرماه منجر به تحقق ۴۷۴.۵۶۳میلیون ریالی درآمد شده که در مقایسه با ۲.۸۵۶میلیارد ریال درآمد ۱۱ماه نخست سال مالی۱۳۹۸ این شرکت، پوششی مناسب محسوب می‌شود.

نوار افزایش نرخ‌های فروش

لازم به ذکر است، مجموع کل تناژ فروش بیسکوئیت تولیدی این شرکت تا پایان آذر ماه سال۱۳۹۸، ۲۰.۷۲۸تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشدی مناسب در این مدت هستیم.

نوار افزایش نرخ‌های فروش

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
فراکاب ها (فرابورس..کالا.انرژی.بورس) حیاط خلوت مدیران رده بالای سازمان جهت تامین مخارج خانوادگی و مسافرتهای آنچنانی و بذل و بخشش از جیب سهامداران بیچاره...همه روزه با دستکاری کاملا آشکار قیمت جلوی رشد سهم را میگیرند و بعد از جمع آوری دوباره روند سهم را تغییر میدهند. و چون خودشان باعث این فساد هستند دیگر کسی هم پیگیری این دستکاری واضح نیست.جراید و سایتها هم بجای شفاف سازی موضوع و به چالش کشیدن ناظر...همگی سکوت اختیار کرده اند گویا شریک دزد و رفیق قافله هستند..
همچنان در حال سرکوب قیمت و جمع آوری با کدهای خاص هستیم