بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
۲ میلیارد تومان سود خالص از سهمی با ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان:

وای از آن روزی که حباب‌ها تخلیه شوند

این شرکت بر اساس عملکرد سه ماهه خود، فروشی ۴۵ میلیارد ریالی را به ثبت رسانده که در حدود ۲۳ میلیارد ریال از آن سهم آذر ماه است.
کد خبر : ۲۰۴۳۶۳

وای از آن روزی که حباب‌ها تخلیه شوند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در روز‌های گذشته شاهد رشد قیمت سهم "بکاب" تا قیمت‌هایی در حدود ۵۴۰۰۰ ریال نیز بودیم، شناسایی درآمدی ۴۵ میلیارد ریالی در ۳ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸، نشان از وجود حباب قیمتی در سهام این شرکت دارد. شرکتی با ارزش بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال که در عملکرد سالیانه منتهی به شهریور ماه سال جاری تنها ۲۱ میلیارد ریال سو خالص محقق کرده بود.

اگرچه درآمد‌های این شرکت در آذر ماه در مقایسه با عملکرد آبان ماه شرکت نشان از رشدی ۱۲ میلیارد ریالی دارد، با این وجود به نظر نمی‌رسد چنین عملکردی منجر به تغییرات ویژه‌ای در سودآوری این شرکت نسبت به سال گذشته شرکت شود.

از نکات قابل توجه عملکرد منتشر شده این شرکت در آذر ماه می‌توان به افزایش نرخ‌های فروش کابل جوش و کابل برق اشاره داشت که به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از این افزایش نرخ‌ها مربوط به افزایش قیمت دلار در ماه گذشته و تورم قیمتی ناشی از آن باشد.

وای از آن روزی که حباب‌ها تخلیه شوند

لازم به ذکر است، این شرکت بر اساس عملکرد سه ماهه خود، فروشی ۴۵ میلیارد ریالی را به ثبت رسانده که در حدود ۲۳ میلیارد ریال از آن سهم آذر ماه است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
لطفا تحلیلگرهای خودرا تغییر دهید. زمانی که بهپاک حدود 1000 تومن بود همین حرفا رو درباره اش میزدید الان چه قیمتی دارد؟
در وگستر هم همینطور اشتباهی زنگ خطر رو بصدا دراوردید.که از آن موقع تاکنون 30% رشد داشته