بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
پای تابلوی معاملات؛

"خاور"سواری حقوقی‌ها

در حالی که شروعی بسیار سبز را در معاملات امروز بازار سهام شاهد بودیم اما؛ فشار عرضه از قدرت سبزپوشان بازار کاست و در چنین روزی، حقوقی‌ها به "فاراک" علاقه نشان دادند.
کد خبر : ۲۰۴۶۳۴

به گزارش بورس نیوز، در حالی که در ابتدا، بازار سرمایه با رشد بیش از ۴۰۰۰ واحدی شاخص کل مواجه شده بود اما؛ در حال حاضر با برگشت قیمت‌ها به ناحیه منفی، به ۲۰۰۰ واحد تنزل کرد و هم اکنون در کانال جدید ۳۷۷ هزار واحدی قرار دارد. ارزش معاملات با گذشت کمتر از ۲ ساعت از ساعت معاملات، به ۲۶۰۰ میلیارد تومان نزدیک شده است که نشان از جولان نقدینگی در بازار سرمایه دارد.

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها «وپاسار» را با نگاهی دیگر خریداری کردند؛ این افراد «خاور» را در صدر لیست خرید قرار داده و در این بین، «فاراک» نیز به این دورهمی اضافه شد.

بر اساس این گزارش، با نگاهی به آن‌سوی بازار مشاهده می‌شود که «آریان» و «خکرمان» نیز از طرف این قشر معامله‌گران، با عرضه مواجه شده‌ و پس از این دو نماد، «وشهر» سومین سهم پرعرضه از سوی حقوقی‌ها لقب گرفت.

از طرف دیگر، «وآوا» پرعرضه‌ترین سهم بازارسرمایه تا به این لحظه بود و «وتجارت» و «چفیبر» نیز در کنار هم ایستادند.

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «تپکو» مشاهده می‌شود و پس از این سهم، «سفارس» و «وشهر» جای گرفته‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر