بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

جایزه برای یافتن وزیر!

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به وزیری که گویا در تفکر مجلسی شدن بوده و این روزها مافیا در نبودش جولان می‌دهند تا گرین‌کارتی که غیرت پدر مسئول را حراج می‌کند.
کد خبر : ۲۰۴۷۰۲

۵.۵

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله خبر آورده که به یابنده جایزه داده می‌شود، این جایزه برای یافتن وزیر صمت بوده که کماکان مشخص نیست که کجاست، برخی شایعه‌های درگوشی که در بازار پیچیده اینگونه بوده که این وزیر گران و تحمیلی به دولت شدیدا در تفکر استعفا بوده و در تفکر ورود مجدد به بهارستان است. خوشابحال دولت اگر این شایعه راست باشد.

مافیای مارسی یا سیسیل!
جدیدن فیلمی به ضد و البته نقدی بر صنعت خودرو اکران خصوصی شده که با حواشی فراوانی مواجه شده و خبرهایی مبنی بر شکایت خودرویی‌ها را در برداشته اما؛ کیست که از راز مخوف خودروسازان و تحمیل هزینه‌های گران خودروهای با برند مشتی‌ممدلی بر مشتریان بی‌خبر باشد؛ بهتر بوده که اگر نقدی هست ابتدا شنوا باشید و سپس با همان نوع فرمان‌هایی که برای خودروهایتان می‌سازید مسیر ساخت مستندی را پیش روید که نشان دهد مافیای فرانسوی دوست، پشت آن نیستند؛ شکایت شما تنها مُهر تایید زور شماست.

گرین‌کارت پسر وزیر سفیدپوش
به‌تازگی پسرای وزرا که سالیان سال بوده گردن خم کرده در مسیر سبز درحال جستجوی زندگی بهتر هستند، خبرساز شدند اما اینبار نه آن برج و باروی لواسان بلکه گرین‌کارت این وزیر سفید پوش؛ نان نظام آنقدر برای فرزندان مسئولین بی‌نمک بوده که این افراد غربگرا گرین‌کارت خود را افتخار می‌دانند.
آغازاده، آبرو و غیرت حراج شده، چند؟

قند تلخ

طبق آمارها در ۸ ماهه اول سال جاری ۴۶۵ میلیون دلار صرف واردات قند و شکر تصفیه نشده، شده که ۱۰۳۰ درصد بیش از ارزش واردات مدت مشابه سال قبل بوده است. وزن محصولات وارد شده هم ۱۴۱۰ درصد رشد نسبت به سال قبل نشان می دهد. قبل از اینکه فکر کنید چطور مردم در این یکسال این همه ناپرهیزی کرده و شکر مصرف کرده اند به این فکر کنید که واردات با ارز دولتی انجام شده!

خجالتی به عنوان رمز دوم یکبار مصرف

گفتند رمز دوم یکبار مصرف هزینه ندارد و هدف، افزایش امنیت حساب های مردم است، ولی نه فقط بابت ارسال پیامک رمز دوم پویا باید پول بدهید، بلکه بعضی بانک ها هم گوشی اندروید نمی پسندند ! امیدواریم این موضوع اتفاقی باشد و ربطی به برنامه فروش قسطی گوشی های وطنی توسط اپراتورها نداشته باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌و‌نیم عصر؛

مسئولین و عراده "ربط "

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز؛

نجومی‌بگیر باردیگر در بانک!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

گام دوم حمایت حقوقی‌ها

ارسال نظر