بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

بدنبال سهامدار امین در اراک

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شرکتی که خصوصی‌ساز برای آن نانگذاشت و امروز به‌دنبال سهامدار امین می‌گردد تا تیک‌زنان کنکور که در کنار سلبریتی‌ها قلد علم کردند.
کد خبر : ۲۰۴۸۱۷

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، هپکو نیازمند یک سهامدار امین و اهلیت دار است؛ شرکت هپکو برای بقا، نیازمند تسهیلات، نیروی متخصص و باتجربه و سرمایه در گردش مناسب به همراه یک سهامدار امین و اهلیت دار است. در جلسه تعیین تکلیف شرکت هپکو قرار گیرد تا بتواند کار خود را شروع کن، اما با یک حساب سرانگشتی مشخص میشود که این پول تنها برای پرداخت حقوق وعیدی کارکنان این شرکت تا پایان سال کفایت میکند و بحث تولید و مونتاژ ماشین آلات که با پول امروز هر دستگاه آن حدود یک میلیارد تومان آب می‌خورد، عملا پولی نمی‌ماند که به قول رئیس جمهور محترم، هم چرخ کارخانه بچرخد و هم.

بیمه‌هایی که بیمه نیست

گویا در لایحه بودجه ۹۹، دولت ردیف اعتباری ۱۰ درصدی بیمه شخص ثالث برای درمان رایگان بیماران تصادفی را در بیمارستان ها حذف کرده! با این حساب باید منتظر باشیم که بیماران تصادفی دغدغه پول بیمارستان شان را هم داشته باشند. امان از بودجه ای که ظاهرش رنگ امید دارد و داخلش بوی فقر...

کک پولدارها برای فشار بر مردم

اما این همه فشارها فقط برای مردم است و آنها که رانت دارند کک شان هم نمی گزد. چرا که بخشنامه ها به نفع شان صادر می شود و در نهایت، مالیات هم نمی دهند. یکی از این رانت خواران نورچشمی، اصحاب کنکور هستند. همان ها که برای پر کردن جیب شان سال هاست غول کنکور را علم کرده ایم. این صنعت سالی ۴۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارند و مالیات شان رقم هنگفتی است که جایش در بودجه دولتی ها خالی است.

وقتی شیر گاو‌ها، شیر کاکائو شد!

بورس تهران این روزها طوری پله های ترقی را بالا می رود که گاهی بزرگان این بازار هم شک می کنند نکند اتفاقی افتاده که از آن بی خبرند!

در این میان بعضی سهم های بازار هم کارشان از حباب گذشته! مثلا قیمت سهم یکی از دامداری ها به حدی رسیده که خودشان هم توهم زده اند که شاید شیر گاوهای ما با بقیه فرق دارد! یکی از عرضه های اولیه امسال هم که زمان عرضه جمیع تحلیلگران معتقد بودند قیمت عرضه اولیه گران است و ارزش خرید ندارد، ۳ برابر شده!

مدیران سازمان هم که زمان رکود بازار، هر ماه عرضه اولیه رو می کردند، این روزها عرضه های اولیه را تعطیل کرده اند و انگار یادشان رفته هدف از ایجاد این بازار، جذب نقدینگی و تامین مالی شرکت ها است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کردند:

دو راهی "امید" برای "هپکو"

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز؛

نجومی‌بگیر باردیگر در بانک!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

گام دوم حمایت حقوقی‌ها

ارسال نظر