بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۱
مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین :

قیمت سهام بانک صادرات برای بورس جذاب خواهد بود

عرضه سهام شرکتها با روش تعهد پذیره نویسی بنا به در خواست سازمان خصوصی سازی انجام می شود و در حال حاضر این سازمان تنها ارزشگذاری سهام شرکتها را بر عهده شرکتهای تامین سرمایه گذاشت است و احتمال عرضه بانک صادرات در بورس به روش تعهد پذیره نویسی با توجه به عدم درخواست سازمان خصوصی سازی وجود ندارد.
کد خبر : ۲۰۴۸۴

بنا بر اعلام سازمان خصوصی سازی قرار است سهام بانک صادرات ایران در تاریخ 12 خرداد ماه سال جاری به عنوان سومین بانک دولتی به جهت کشف قیمت در بورس عرضه شود.

در همین راستا دکتر آرام مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین در گفتگو با  بورس نیوز با اشاره به عرضه سهام بانک صادرات در بورس اظهار داشت: هم اکنون تامین سرمایه امین در حال ارزش گذاری سهام بانک صادرات به درخواست سازمان خصوصی سازی می باشد و از سویی دیگر نیز بازاریابی سهام این بانک نیز درحد محدود به ماه سپرده شده است.

وی در پاسخ به سوال بورس نیوز مبنی بر اینکه آیا عرضه سهام بانک تجارت با روش تعهد پذیره نویسی با کمک شرکت تامین سرمایه امین انجام خواهد شد؟ گفت : عرضه سهام شرکتها با روش تعهد پذیره نویسی بنا به در خواست سازمان خصوصی سازی انجام می شود و در حال حاضر این سازمان تنها ارزشگذاری سهام شرکتها را بر عهده شرکتهای تامین سرمایه گذاشت است و احتمال عرضه بانک صادرات در بورس به روش تعهد پذیره نویسی با توجه به عدم درخواست سازمان خصوصی سازی وجود ندارد.

آرام در پاسخ به دیگر سوال بورس نیوز مبنی بر انتشار گزارش ارزشگذاری سهام بانک تجارت توسط این شرکت نیز عنوان کرد: انتشار گزارش ارزش گذاری سهام شرکتها نیز بر عهده خصوصی سازی است و شرکتهای تامین سرمایه اجازه انتشار ندارند ولی اگر این موضوع به صورت یک قانون توسط سازمان بورس تصویب شود ما آمادگی داریم تمامی گزارشات ارزش گذاری را منتشر کنیم.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه امین با بیان این مطلب که سهام بانک صادرات در قیمت مناسبی عرضه خواهد شد خاطر نشان کرد: سازمان خصوصی سازی قصد دارد سهام بانک صادرات را در قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به سهام 2 بانک ملت و تجارت واگذار کند.

بطوری که قیمت روز عرضه برای بازار جذاب خواهد بود.

دکتر آرام در پایان گفتگوی خود با بورس نیوز با اشاره به پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری تامین سرمایه امین اظهار داشت : در حال حاضر مشغول پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری امین هستیم که تا به امروز حضور دو سرمایه گذار خارجی در این صندوق نیز قطعی شده و این صندوق پس از پایان مهلت پذیره نویسی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر