بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد:

خروج آمریکا از منطقه، گام بلند سیاسی اقتصادی

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، داغ بزرگی بر دل مردم ایران و بسیاری از مسلمانان منطقه نشاند. گرفتن تقاص خون پاک ایشان خواسته جدی تمام مردم ایران است و مقام معظم رهبری هم در بیانیه خود اعلام کردند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است!
کد خبر : ۲۰۵۱۰۴

مصاحبه سادات

 

سید محمد سادات در گفتگو با بورس نیوز در خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی و پیامدهای سیاسی و اقتصادی این اتفاق بیان کرد: سردار شهید در ۸ سال اخیر در منطقه پر خطر مشغول فعالیت بودند و هر لحظه ممکن بود به فیض شهادت نائل شوند؛ اما اینکه در این مقطع و در عراق و توسط آمریکا به شهادت رسیدند، حتما حکمتی دارد. شهادت ایشان ضایعه بزرگی است؛ ولی معتقدم برکات معنوی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حتی می تواند از حضور ایشان پررنگ تر باشد که حداقل آن احتمالا خروج آمریکا از منطقه در آینده خواهد بود.

وی افزود: به هر حال مردم بابت ترور و شهادت سردار سلیمانی، داغدار هستند و احساساتشان جریحه دار شده؛ ولی اینکه برای انتقام از دشمن و گرفتن تقاص خون ایشان چه برخوردی صورت خواهد گرفت، هنوز مشخص نیست و حتما مقامات بلندپایه سیاسی کشور در این خصوص بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ خواهند کرد. ایشان برای مردم ما خیلی عزیز بودند و باید طوری عمل کرد که بهترین دستاورد ممکن کسب شود و قطعا مسوولان مربوطه، به دور از هیجان مناسب ترین اقدام را انجام خواهند داد.

سادات تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد امنیتی کشور ما محسوب می شدند؛ اما ایشان عقبه ای داشتند و شهادت ایشان به معنای خدشه دار شدن امنیت کشور و منطقه نیست. با شهادت ایشان، حاج قاسم های دیگری شکوفا شدند و این روزها شاهد هستیم که زن و مرد و پیر و جوان، از هر قشر و صنف و فرهنگی، نسبت به شهادت ایشان واکنش نشان دادند و این واکنش ها به این معنا است که با شهادت ایشان، دستاوردهای چندین ساله ایشان از دست نرفته و اتفاقا برکات خون ایشان، می تواند اثرگذار تر از حضور ایشان هم باشد و اتفاقات مثبتی در سطح بین المللی و خصوصا در منطقه رقم بزند. باید حوصله کرد و انتقام ایشان در بهترین زمان ممکن و به بهترین و اثرگذارترین شکل ممکن صورت گیرد. دغدغه های مردم طبیعی است و مسوولان در نهایت بر اساس دغدغه های مردم و مصالح کشور و... تصمیم گیری خواهند کرد. لطف خدا هم حتما در ادامه مسیر، شامل حال ما خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر