بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
بنیانگذار استودیو بازی سازی بلوط گیمز در گفتگو با بورس نیوز:

استارت‌آپ درآمدزا بوده و صنعتی "بازیچه" نیست

متاسفانه مشکلات مالی اجازه نمی‌دهد که برای بازی سازی علایق دنبال شده و همواره باید در ابتدا "درآمدزایی" به عنوان اولویت در نظر گرفته شود.
کد خبر : ۲۰۵۱۴۲

 

فضایی برای دنبال کردن علایق وجود ندارد

سروش شهبازی بنیانگذار استودیو بازی سازی بلوط گیمز، در توضیح حوزه فعالیت خود به خبرنگار بورس نیوز گفت: این استودیو از سال ۹۴ تاکنون ۶ عنو ان بازی به بازار ارائه داده است.

وی ادامه داد: بازی "سفره چی" با ۵ میلیون دانلود، عنوان پر فروش‌ترین‌های کافه بازار را به خود اختصاص داده است.

شهبازی در خصوص دغدغه ها و مسائل فعالیت خود عنوان کرد: چند مبحث بر سر راه فعالیت ما قرار دارد. اولین موضوع این است که استودیو بازی سازی بلوط گیمز با عنوان شرکتی دانش بنیان در حال اضافه کردن یک ارزش به جامعه بوده اما بنیانگذاران آن با مسئله رفتن به خدمت سربازی درگیر هستند.

فضایی برای دنبال کردن علایق وجود ندارد

وی افزود: موضوع بعدی بحث "منابع انسانی" است که در استان یزد همواره این مشکل وجود داشته و اکثر افرادی که در شرکت بلوط گیمز نیز مشغول فعالیت هستند ، استعدادهایی بودند که توسط بنیانگذاران آموزش دیده اند.

بنیانگذار استودیو بازی سازی بلوط گیمز از اهمیت صنعت بازی سازی در دنیا خبر داد و گفت: این صنعت هنوز در کشور جایگاه خود را نیافته و  به آن بها داده نمی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه نگاه  به این صنعت عنوان" بازیچه " و ابزار دست کودکان بوده و حمایتی نیز بالطبع اتفاق نمی افتاد در صورتی که صنعت بازی سازی یکی از قطب های درآمدزایی در دنیاست.

شهبازی از مشکلات مالی و عدم حمایت در این حوزه سخن گفت و افزود: متاسفانه مشکلات مالی اجازه نمی دهد که برای بازی سازی علایق دنبال شده و همواره باید در ابتدا "درآمدزایی" به عنوان اولویت در نظر گرفته شود.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بنیانگذار "شیراز فود" در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"عدم قطعیت" و "ثبات" چالش مهم حوزه استارتاپی

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران مطرح کرد:

"هفت شهر" دیگری در راه است

مدیرعامل استارتاپ استودیو اوبن اُریجین در گفتگو با بورس نیوز: 

تمرکز سرمایه از پایتخت برداشته شود

ایستگاه پایانی جشنواره وب‌وموبایل در حافظیه؛

دومین کارخانه نوآوری سهم شیرازی‌ها شد

ارسال نظر