بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
کسب سود ۱۴میلیارد ریالی در دوره ۹ماهه؛

زیان دهی "چکاوه" در سه ماهه سوم سال؛

جمع مقادیر فروش شرکت در این مدت به ۱۸.۱۶۰ تن رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۰۶۰۲۴

زیان دهی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت کاغذسازی کاوه در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۱۳میلیارد و ۹۸۴میلیون ریالی شد و این درحالی‌است که در دوره مشابه سال گذشته، این شرکت زیان ۴۴ میلیارد ریالی را ثبت کرده بود.

عملکرد سه ماهه سوم این شرکت منجر به کسب زیان شده و سود خالص کسب شده در دوره ۶ماهه نخست سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده ۱۵میلیارد و ۲۷۶میلیون ریال بود و به این ترتیب شاهد هستیم که عملکرد فصل پاییز این شرکت منجر به زیان یک میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریالی شده است.

جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت در این مدت به ۷۸۲میلیارد ریال رسیده که این میزان فروش نسبت به ۹ماهه سال گذشته ۷۶درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، جمع مقادیر فروش شرکت در این مدت به ۱۸.۱۶۰تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نرخ فروش متوسط هر تن از کاغذ در این مدت ۴۳ میلیون ریال بوده است.

زیان دهی

با توجه به قیمت بیش از ۱۸.۰۰۰ ریالی سهام این شرکت و زیان انباشته بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی آن، بعید به نظر می‌رسد که هیچگونه توجیه منطقی در خصوص قیمت و بازده سهام این شرکت وجود داشته باشد و قیمت‌های فعلی بسیار حبابی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های سالیانه شرکت به بیش از ۱.۰۶۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش محسوس نرخ کاغذ قهوه‌ای "چکاوه"

فروش این کاغذساز در دی‌ماه بررسی شد؛

سود ۵۶ ریالی و عدم جذابیت برای سهامدار "چکاوه "

مرحله نخست واگذاری‌ها زیرمجموعه‌های شستا؛

"چکاوه" ۴واحد اداری آگهی کرد

ارسال نظر