از محل سود انباشته عملیاتی خواهد شد؛
خبری خوش برای "فرآور"
شرکت فرآوری مواد معدنی ایران از ثبت افزایش سرمایه خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران افزایش سرمایه خود را به ثبت رساند.
بر این اساس، شرکت اعلام کرد؛ مطابق تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ میلیون ریال بهمبلغ ۶۶۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۵۴۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ در مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
مدیر مالی این شرکت معدنی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:
۳ ماهه سرنوشت ساز «فرآور»
مدیر مالی این شرکت معدنی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:
۳ ماهه سرنوشت ساز «فرآور» ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه