بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
صبح امروز سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۳۹۸ برای بیست و دومین سال پیاپی شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی کرده است.
کد خبر : ۲۰۶۹۶۷

همایش شرکتهای برتر ایران به تنش و درگیری کشی

به گزارش بورس نیوز، صبح امروز سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۳۹۸ برای بیست و دومین سال پیاپی شرکت‌های برتر ایران را رتبه‌بندی کرده است. نتیجه این رتبه‌بندی‌ها قرار بود صبح امروز در سالن مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور همه نمایندگان شرکت‌های برتر ایران اعلام شود.

این همایش تحت عنوان همایش شرکت‌های برتر ایران برگزار شد، اما حراست سازمان صداوسیما به دلیل نقص هماهنگی‌های لازم که باید توسط برگزارکنندگان همایش یعنی سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌گرفت، مانع از ورود مدیران شرکت‌های برتر ایران شد و به تنش و درگیری مدیران شرکت‌های برتر ایران با حراست سازمان صدا و سیما منجر شد.

باوجود آنکه سازمان مدیریت صنعتی ایران برای ارزیابی ۵۰۰ شرکت برتر ایران میلیون‌ها تومان از شرکت‌ها دریافت می‌کند، اما این همایش را دقیقا در جایی برگزار می‌کند که مهمان در حین ورود به این مرکز دارای شأن و اعتبار نباشد و احترام‌اش محفوظ نباشد ضمن آنکه نمی‌توان نهادی را یافت که پاسخگوی شکایات مردمی و برخورد‌های نامناسب از حراست سازمان صدا و سیما باشد.

اگرچه انتظار‌ها بر این است که صدا و سیما به عنوان یک نهاد فرهنگی برخورد مناسبی با میهمانان داشته باشد، اما متاسفانه قوانین حاکم بر این سازمان و برخورد نامناسب از سوی حراست سازمان صدا و سیما با میهمانان موجب خواهد شد که به وجه این سازمان خدشه وارد شود. متاسفانه مشخص نیست که چه نهادی بر نحوه فعالیت‌ها و برخورد‌های کارکنان حراست صدا و سیما نظارت داشته باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
این خبر درست نیست .کاملا اشتباه هستش .هر سازمانی قوانیینی دارد که رعایت آن برای هر انسان فهمیده لازم الجبار است.ایراد به خود مسئولین برگزاری همایش بر میگردد .خانمی بر خلاف قوانین جاری در سازمان با اعمالی که شایسته یک انسان فرهیخته نبود دوست داشتن با اعمال غیر منطقی وارد همایش شوند .وقتی دیدن کارشان به جایی نرسید با توسل بر انتشار اخبار کذب خواستن از کسانی که هیچ ذی نفع نیستن انتقام بگیرد.در حالی که با چند تماس با مسئولین برگزاری همایش میتوانستند مثل خیلی از همکارانشان با آرامش و خشنودی وارد سازمان شوند.