بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
عضو هیات مدیره گروه مالی کوروش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

"پدیده شیمی" در انتظار عرضه اولیه

پدیده شیمی جم، تولیدکننده مواد اولیه محصولات شوینده بوده و در آذرماه در فرابورس پذیرش شده و با این عرضه اولیه سودآوری این شرکت بابت این عرضه هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۲۰۷۷۱۰

پدیده ها پشت در عرضه اولیه

به گزارش بورس نیوز، شرکت پدیده شیمی قرن در نوبت ورود به بورس قرار دارد و احتمالا هفته آینده شاهد عرضه اولیه این شرکت خواهیم بود.

ابراهیم ابراهیمی عضو هيات مديره گروه مالي كوروش، در گفت‌وگو با بورس نیوز درخصوص شرکت پدیده شیمی قرن بیان کرد: ۱۰۰ درصد شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به هلدينگ پديده شيمي پايدار از زير مجموعه هاي گروه صنعتی گلرنگ است و منتظر درج نماد و عرضه آن در بازار بورس هستیم.

وی افزود: شرکت پدیده شیمی قرن، در زمینه تولید محصولات شوینده فعال بوده و محصولات شوینده با دو برند «اکتیو» و «حیات» روانه بازار می‌کند. پدیده شیمی قرن در حال حاضر ۷.۵ درصد سهم بازار محصولات شوینده کشور را در اختیار دارد و پیش بینی می شود تا سال ١٤٠٤ سهم بازار شرکت پدیده شیمی قرن از محصولات شوینده کشور به ۱۵ درصد برسد.

ابراهیمی تصریح کرد: فروش این شرکت در سال ٩٨ بالغ بر هزار میلیارد تومان و سرمایه ثبت شده این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومان است که مطابق با مصوبه هيات پذيرش ۱۰ درصد از سهام این شرکت را با هماهنگي شركت بورس عرضه اولیه خواهد شد و لازم به ذکر است این شرکت از زمان تاسیس تا کنون، تجدید ارزیابی دارایی نداشته است.

عضو هيات مديره گروه مالي كوررش اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که شرکت پدیده شیمی قرن سهامدار ۴۳ درصد از سهام شرکت پدیده شیمی جم است. پدیده شیمی جم، تولیدکننده مواد اولیه محصولات شوینده است و در آذرماه در فرابورس پذیرش شده و با عرضه اولیه پدیده شیمی جم (زیرمجموعه پدیده شیمی قرن) سودآوری این شرکت بابت این عرضه هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ، در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بزرگترین تولیدکننده روغن مایع آماده عرضه اولیه

دو روز قبل از عرضه اتفاق افتاد؛

تصویب افزایش سرمایه "قرن" درست قبل از عرضه

در اتفاقی بی‌سابقه؛

"اکتیو" رفت، "قرن" آمد

ارسال نظر