بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
داشبورد خودروساز نارنجی‌پوش بررسی شد؛

بار فروش "خساپا" بر دوش پراید و تیبا

شرکت سایپا در ۱۰ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۱۹.۸۸۹ میلیارد ریال شد که از این مبلغ بیش از ۱۰۳.۰۰۰ میلیارد ریال مربوط به فروش خانواده پراید و تیبا است.
کد خبر : ۲۰۷۷۱۸

بار فروش

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از شناسایی بیش از ۳۲.۵۳۵ میلیارد ریالی زیان خالص شرکت سایپا در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ و البته کاهش زیان و سودآوری این شرکت در سه ماهه سوم، گزارش عملکرد ماهانه این شرکت حاکی از عملکرد متوسط این شرکت در دی ماه دارد.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود در دی ماه نرخ فروش شرکت سایپا با رشد قیمتی محسوسی همراه بود، اما با این وجود، کاهش فروش سراتو و عدم شناسایی درآمدی قابل توجه در این ماه در مقایسه با آذر ماه منجر به کاهش درآمد‌های شناسایی شده این شرکت در ماه گذشته شده است.

در نهایت شرکت سایپا در ۱۰ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۱۹.۸۸۹ میلیارد ریال شد که از این مبلغ بیش از ۱۰۳.۰۰۰ میلیارد ریال مربوط به فروش خانواده پراید و تیبا است.

بار فروش

از جمله نکات قابل توجه صورت‌های عملکرد ماهانه این شرکت در دی ماه می‌توان به دلایل افشاشده این شرکت درخصوص نرخ‌های پایین‌تر از بازار پراید و تیبا اشاره داشت که بر اساس اظهارات مدیران این شرکت فروش تعهدی محصولات عمده‌ترین دلیل این اختلاف نرخ بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این شرکت خودرویی تصمیم گرفت؛

"خساپا" در اندیشه افزایش سرمایه

رشد ۱۰درصدی درآمد‌های عملیاتی در حساب شرکت؛

زیان ۶ماهه "خساپا" نزولی شد

کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

"خودرو" قربانی شرایط سیاسی

ارسال نظر