بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
سود خالص شرکت به ۱.۷۹۲میلیارد ریال رسید؛

رشد محسوس سودآوری "ودی"

سود عملیاتی محقق شده این شرکت با ۱۹۵درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۱.۷۸۷میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۰۸۴۴۳

رشد محسوس سودآوری

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت بیمه دی بر اساس صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه سال جاری عملکرد بسیار موفقی را داشته و سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد جالب توجه ۱۹۳ درصدی را نشان می‌دهد. سود هر سهم محقق شده در این دوره معادل ۷۱۷ ریال است.

سود عملیاتی این شرکت دلیل اصلی رشد سودآوری این شرکت در این دوره زمانی بوده و سود عملیاتی محقق شده این شرکت با ۱۹۵درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۱.۷۸۷میلیارد ریال رسیده است.

بر پایه این گزارش، مهم‌ترین بخش درآمدی در صورت سود و زیان این شرکت، سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای قبل از لحاظ کردن سود‌های سرمایه گذاری است. این بخش از سود محقق شده با ۱۹۱ درصد افزایش نسبت به پارسال به بیش از ۱.۸۸۹ میلیارد ریال رسیده است.

دلیل اصلی رشد این بخش از درآمد‌های شرکت را می‌توان به افزایش ۸۶۰ میلیارد ریالی درآمد‌های ناشی از کارمزد و کارمزد منافع اتکایی اشاره داشت که این بخش از درآمد در این دوره معادل ۳.۴۸۱ میلیارد ریال محقق شده است.

همچنین در بخش درآمد‌های سرمایه‌گذاری، درآمد این شرکت از محل سرمایه‌گذاری از محل ذخایر فنی با ۴۱ درصد افزایش به ۴۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رسیده است.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از درآمد‌های اصلی این شرکت از محل عملکرد‌های عملیاتی محقق شده بود و این درآمد قابلیت تکرار در آینده را خواهند داشت، سود خالص این شرکت در سال جاری می‌تواند به ۱.۰۰۰ ریال به ازای هر سهم نیز برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
واگذاری دومین بخش از اسناد خزانه؛

"دی" ۱۰میلیون ورقه برای تامین نقدینگی فروخت

سهم بالای بیمه درمان در ترکیب پرتفوی بیمه‌ای شرکت بررسی شد؛

صدور ۱.۰۷۹ میلیارد ریال بیمه‌نامه توسط "ودی"

در پی شایعات منتشر شده این بیمه ای؛

افزایش سرمایه "ودی" در کار نیست

مدیرعامل بیمه دی در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

خسارت‌های "ودی" در مرحله پرداخت

ارسال نظر