بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به نرخ برخی سهم‌ها که فراتر از تمام دارایی‌های شرکت بوده تا قهرمانانی که فقط پُست می‌گیرند و دانه‌ای ثواب نکاشته‌اند...
کد خبر : ۲۰۸۴۵۹

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که «نرخ عادله» برخی سهم‌ها در سال جاری به‌گونه‌ای رشد داشته که حتی در رویا و احلام نیز نمی‌توان آن نرخ را تصور کرد اما؛ شگفتی آنجاست که مکلفان و موظفان این سهم‌ها نیز از این موضوع آگاهی داشته و اما حرفی از حباب نمی‌زنند و رشد سهم خود را "خودستایی" ذاتی آن می‌دانند.

بادکنک بعضی سهم‌ها آنقدر بزرگ شده که به کوچکترین تلنگری می‌ترکد و دریغ که پول تازه نفس فعلا در حال باد کردن سهم‌ها است و عده‌ای از همین سلاطین که الان موجب رشد بازار شده‌اند، به زودی خارج شده و راه بازاری دیگر در پیش می‌گیرند و رکود و افت قیمت‌ها برای فعالان سینه سوخته بازارسرمایه خواهد ماند و بس!

سخنگوی ما درحالی بر سر جوی انتقادات می‌نشیند که برخی از دامداری‌ها چنان رشد کرده‌اند که معلوم نیست گاو پرورش می‌دهند یا سیمرغ! برخی از شرکت‌های ساختمانی و سرمایه‌گذاری به‌گونه‌ای رشد کرده‌اند که حتی اگر مجموع دارایی آنها را نقد کنند باز هم به قیمت فعلی سهم نخواهند رسید؛ حال آنکه مرسوم بوده سهم‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری ۶۰ الی ۷۰ درصد ارزش خالص دارایی‌ها معامله شود و ... خلاصه که امیدواریم بورس تهران محلی برای جولان مالیات‌گریزان نباشد و در نهایت هم کسی متضرر نشود.

قحط الرجال میرداماد!

سرپرست جدید پژوهشکده پولی و بانکی نیز مشخص شد؛ فقط خدا را شکر آنقدر در این مملکت قحط الرجال شده که مجبوریم همین چند دانه مدیری که داریم را مرتبا از جایی به جای دیگر منتقل کنیم و یا زحمت مضاعف به آنها بدهیم و مجبور به مدیریت همزمان چند جا باشند. بقیه ۸۰ میلیون نفر ایرانی هم تماشاگرند و بس!

حال نمی‌دانیم این پُست جدید است یا پُست قبل استعفا یا بازنشستگی!

سالار آمد!

یکی از کاندیداهای مجلس از قزوین کلیپی از خود در چرخ دست‌به‌دست کرده با این مزمون که "سالار آمد"؛ یکی نیست به این مومن بگوید که ساده و بی‌آلایش بودن شما در حلق تمام رد صلاحیت‌شدگان! تزکیه نفس نیز امری واجب برای پُست‌های بزرگ است، سالار.

بانک قرمزپوش و بنگاه‌داری‌ها

برگه‌ها و کارنامه مالی این بنگاه‌قرمزپوش حاکی از آن بوده که نیمی از مشغولان به فعالیت در زیر سقف این بنگاه، به‌جای حضور در شعب آن بانک در دیگر شعب این بنگاه مشغول هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در پی شایعات منتشر شده؛

"سیمرغ" تکذیب کرد

ساعت عصروپنج‌نیم عصر؛

آخرین "گریز مرد" سلسله اختلاسیون

تازه وارد بورس در مرز حاشیه؛

آیا «سیمرغ» از قفس دولت آزاد می‌شود

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

نجوای اسیران در بند پاستور

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
همینطور که وزیر اقثصادی امروز گفت بازار حباب ندارد و بازار باید خودش را برای پ ای های بالا خیلی بیشتر اماده کند بازار هر روز بزر گتر میشود قیمتها هم طبیعی ایسکه باید بالا رود