بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: حولات صنعت نفت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با پیش از آن قابل مقایسه نیست، ایران در این صنعت جهش قابل توجهی داشته است.
کد خبر : ۲۰۸۵۸۰

جهش چشمگیر صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش بورس نیوز، جلال میرزایی درخصوص تحولات صنعت نفت از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اظهار کرد: صنعت نفت ایران در حال حاضر پس از ۴۱ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، باوجود تنگنا‌های اقتصادی همچنان در مسیر توسعه گام بر می‌دارد. تحولات صنعت نفت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با پیش از آن قابل مقایسه نیست، ایران در این صنعت جهش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در چند سال گذشته به‌ویژه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فاز‌های مختلف پارس‌جنوبی به بهره‌برداری رسید و این در حالی انجام شد که تحریم‌ها نیز بر کشور سایه افکنده بود.

نماینده مردم ایلام در خانه ملت ادامه داد: در حالی که پیش از اجرایی شدن برجام صادرات نفت ایران به‌طور محسوسی کاهش یافته بود، پس از اجرای این توافق‌نامه، صادرات افزایش یافت و شرکت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری به ایران آمدند، هرچند متاسفانه با کارشکنی آمریکا این مهم تداوم نیافت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت نفت با تدبیر وزیر نفت و باوجود تحریم‌ها، تخریب‌های برخی گروه‌های داخل کشور، مسیر توسعه خود را همچنان ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر