بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
کروز در نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو در روز‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۹۸ محصولات خود را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر : ۲۰۹۰۶۹

به گزارش بورس نیوز،شرکت صنایع تولیدی کروز با هدف استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایش محصولات بومی سازی شده جدید، افزایش سطح داخلی سازی قطعات و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید در نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو حضور خواهد یافت.
کروز در این گردهمایی که روز‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه و هم‌زمان با ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، قطعات و مواد اولیه خودکفا نشده و موجود در لیست تامین از منابع خارجی و قطعات تسهیل کننده مسیر خودکفایی را برای ساخت توسط شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور و علاقه‌مندان به صنعت خودرو به نمایش می‌گذارد.
این نیازمندی‌ها شامل حوزه‌های پنج گانه مگاماژول بدنه، مجموعه‌ها و قطعات استاندارد، مگاماژول شاسی و تعلیق، مگاماژول قوای محرکه، مگاماژول تزئینات داخلی و خارجی و مگاماژول برق و الکترونیک می‌شود. افزون بر این مواد اولیه، قالب و ابزار و تجهیزات تست صحه‌گذاری از دیگر نیازمندی‌ها در این حوزه است.
گفتنی است؛ کروز همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور را از ارکان تحقق اهداف خودکفایی و توسعه خود قرار داده است و در روز‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۹۸، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ در محل سالن همایش‌های شرکت ساپکو پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این صنعت خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر