بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
در سال‌های اخیر سفر به کشور‌های همسایه در بین مردم طرفداران زیادی به دست آورده است. چرا که نزدیک بودن آن‌ها، باعث شده است تا گردشگران بتوانند از کوچک‌ترین فرصت برای سفر استفاده کنند. علاوه بر آن می‌توانند راحت‌تر سفر کنند.
کد خبر : ۲۰۹۶۶۴

به گزارش بورس نیوز،آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از آژانس‌های مسافرتی فعال، همواره تور‌های سفر به کشور‌های همسایه را جز اصلی‌ترین برنامه‌های خود قرار داده است. یکی از بهترین زمان‌ها برای این سفرها، تعطیلات عید نوروز ۹۹ است.
تور باکو نوروز ۹۹؛ بهترین فرصت برای سفر
تور باکو نوروز ۹۹ به دلیل همسایه بودن کشور آذربایجان با ایران، به یکی از محبوب‌ترین تور‌ها در میان گردشگران تبدیل شده است. چرا که شرایط سفر به این کشور برای تمامی افراد جامعه مناسب است. آن‌ها می‌توانند بدون پیمودن مسیر طولانی به مقصد خود برسند. آن‌چه در این سفر مزیت بزرگی محسوب می‌شود امکان رزرو تور زمینی باکو با قیمتی مناسب‌تر است.
تور نوروزی باکو با توجه به شرایط گردشگران از نظر بودجه در نظر گرفته شده و زمانی که می‌توانند برای مسافرت خود اختصاص دهند، در بسته‌های مختلفی توسط آژانس مقتدرسیر برگزار می‌شوند. این تور‌ها به صورت ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ شبه موجود هستند. همچنین در صورت تمایل به سفر‌های هوایی می‌توانند، هواپیما‌های یکی از خطوط هوایی ایران ایر یا قشم ایر را انتخاب کنند.

سفر به کشور‌های همسایه با تور نوروز ۹۹

 

فرهنگ نزدیک آذری‌ها با ایرانیان یکی دیگر از دلایل انتخاب تور باکو است. زیرا می‌توانید در جشن‌های نوروزی آن‌ها شرکت کنید. چرا که در باکو نیز عید نوروز همانند کشور خودمان با شکوه زیادی برگزار می‌شود. در تور نوروزی باکو تمامی امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران فراهم شده است. هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره زیادی در شهر باکو وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را که توسط آژانس مقتدرسیر ارائه می‌شوند، انتخاب کنید.
تفریحاتی که می‌توانید در سفر به باکو از آن‌ها استفاده کنید، بسیار متنوع و گسترده هستند. از جمله این تفریحات می‌توان به قدم زدن در سواحل زیبای باکو، بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری باکو اشاره کرد. پس همین الان تصمیم خود را بگیرید و با یکی از کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و برنامه تور نوروزی خود را رزرو کنید. این مقصد گردشگری می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین سفر‌ها برای شما و خانواده شما باشد.
تور استانبول نوروز ۹۹؛ سفری رویایی و بی‌نظیر
سفر به شهر استانبول یا همان پایتخت گردشگری ترکیه در هر تاریخ و زمانی جذابیت‌های زیادی برای مسافران ایرانی دارد. مخصوصا بازار تور نوروزی استانبول به دلیل شرایط و امکاناتی که برای گردشگران فراهم می‌کند بسیار داغ است. نوروز از لحاظ شرایط آب و هوایی استانبول نیز زمان بسیار دلنشینی است. چرا که در این روز‌ها هوا، دل‌چسب و بهاری است. شما می‌توانید بدون اذیت شدن از شرایط بد هوا به گشت شهری بپردازید.
آژانس مقتدرسیر برنامه و لیست تور استانبول برای نوروز را تعیین کرده است. این سفر‌ها به صورت ۴ شب و ۵ روز و یا به صورت ۶ شب و ۷ روز برگزار می‌شوند. پرواز‌های ماهان، اطلس جت و ایران ایر از جمله خطوط هوایی هستند که می‌توانید از همین الان آن‌ها را رزرو کنید.

سفر به کشور‌های همسایه با تور نوروز ۹۹

تفریحات تور نوروزی استانبول
نه تنها تفریحات تور استانبول نسبت به تفریحات در سایر فصل‌های سال محدود نیست، بلکه به دلیل آب و هوای خوبی که در این روز‌ها وجود دارد امکان گشت شهری و بهره‌مندی از تفریحات بیشتر است. از جمله این تفریحات می‌توان به خرید از مراکز خرید متنوع و بزرگ استانبول، تجربه بازدید از منطقه اوراسیا در نقشه، صرف غذا‌های ترکی مناسب هر ذائقه در استانبول، پیاده روی و گشت شهری در بهترین محله‌ها و خیابان‌های استانبول و همچنین بازدید از جاذبه‌های گردشگری استانبول اشاره کرد.
آژانس مقتدرسیر با هدف قرار دادن رضایت و شادی مشتریان، سعی دارد تا با رزرو کردن بهترین هتل‌ها، با قیمت‌های مناسب و ارائه خدماتی نظیر در اختیار قرار دادن تور لیدر و مترجم، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگان، سفری به یاد ماندنی را برای مسافران رقم بزنند. پس اگر دوست دارید تا به یکی از شهر‌های ترکیه سفر کنید تور استانبول نوروز ۹۹ را همین الان رزرو کنید.

منبع: ویرلن

اشتراک گذاری :
ارسال نظر