بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اسباب‌کشی روزانه نقدینگی در صنایع بورسی

آنچه که واضح است حرکت آرام آرام ارز در مسیر رشد بوده و اینکه دولت سیاستی برای کنترل یا عدم کنترل این افزایش قیمت به کار نبرده است.
کد خبر : ۲۰۹۹۴۱
 
سیاست نامشخص دولت برای کنترل قیمت ارز
 
محسن عباسلو مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن در بررسی روند معاملات بازارسرمایه به بورس‌نیوز گفت: بورس تا این لحظه حجم مناسبی را تجربه کرده و بعد از افزایش‌ها شاخص‌کل، به مرز ۴۶۸ هزار واحدی رسیده است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ ارز، رکود معاملات ملک و سایر بحث‌های معاملاتی باعث حرکت جریان نقدینگی به سوی بازارسرمایه شده و در ادامه نیز حرکت مثبتی برای بورس پیش‌بینی می‌شود. 

این کارشناس بازارسرمایه در خصوص ورود جریان نقدینگی به این بازار نیز اشاره داشت و اظهارکرد: این جریان در حال جابه‌جایی بین صنعت‌های مختلف بوده و به نظر می‌رسد هنوز جای رشد به خصوص در سهم‌های بنیادی وجود دارد.

عباسلو در بررسی وضعیت پتروشیمی‌ها خاطرنشان کرد: در این گروه همواره بحث "صادرات" جزو اولویت‌ها بوده اما؛ با توجه به عرضه‌های سنگینی که از طرف حقوقی‌ها اتفاق افتاد اقبال بازار کاهش یافت.

وی افزود: بازار بیشتر سمت سهم‌هایی در حرکت بوده که حقوقی‌ها در آن عرضه‌‌ای نداشته‌اند ؛ در گروه پتروشیمی و پالایشی نیز با افزایش نرخ ارز و تاثیر مستقیم بر صادرات، شاهد روندی مثبت خواهیم بود.

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن در پایان روند حرکت "ارز" را رو به بالا پیش بینی و عنوان کرد: ارز، آرام آرام در حرکت بوده و سیاست دولت در خصوص کنترل یا عدم کنترل این افزایش قیمت مشخص نیست.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

مشکل سهامدار در سفارش‌گذاری/ وقتی سیستم معاملاتی هنگ است!

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

شروع قرمز رنگ" بورس "و پایانی سبز

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سهامداران سبد سهام را فراموش نکنند

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز بررسی شد؛

حذف ارز دولتی واردات روغن خام!

ارسال نظر