بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
پای تابلوی معاملات؛

در «وآیند» چه خبر است!

شاخص کل در این لحظات بخشی از رشد ابتدای صبح خود را پس گرفت؛ موردی که در معاملات روز گذشته نیز شاهد بودیم.
کد خبر : ۲۱۰۱۱۱

در «وآیند» چه خبر است!

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بازار سرمایه امروز برای دقایقی کانال ۴۸۰ هزار واحد را فتح کرد اما؛ همانند چند روز اخیر با گذشت زمان، فشار عرضه‌ها بیشتر شد و در حالی حاضر، ۵۶۰۰ واحد شاخص بورس رشد کرده و در کانال ۴۷۸ هزار واحد قرار گرفته است. ارزش معاملات بالغ بر ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان است.

افزایش نرخ دلار نیمایی در کنار گزارش‌های رگباری افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، از جمله مواردی است که موجب حفظ شاخص‌ها در کانال صعود شده است.

از سوی دیگر، نگرانی‌هایی وجود دارد که با افت بازار سرمایه، نقدینگی به سمت بازار ارز حرکت و این بازار را بیش از پیش متلاطم کند.

در «وآیند» چه خبر است!

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها نماد‌های بانکی «وشهر»، «دی» و «البرز» را در تیررس خرید خود قرار داده و با خرید‌های سنگین سعی در حمایت از این سهم‌ها دارند. 

در «وآیند» چه خبر است!

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات در سهم‌های «فولاد» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند و میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌ها همچون «وتجارت» و «خساپا» از خود نشان دادند.

در «وآیند» چه خبر است!

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «خپارس»، «خساپا» و «وملل» است.

در «وآیند» چه خبر است!

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات نماد «فوکا4» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «وآیند» و «ومهان» جای گرفته‌اند.

در «وآیند» چه خبر است!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر