بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
پای تابلوی معاملات؛

صف فروشی در "ثاخت"

این روز‌ها نوسان دماسنج بازار سرمایه بیش از پیش شده و هر روز مثبت و منفی‌های شدیدی را تجربه می‌کند؛ آیا قدرت نقدینگی همچنان دوام می‌آورد؟!
کد خبر : ۲۱۰۲۷۶

صف فروشی در

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بازار سرمایه امروز ردای سرخ بر تن کرد و تا این لحظه بیش از ۶۲۰۰ واحد از رقم شاخص کل کاسته شد و در کانال ۴۷۰ هزار واحد ایستاد. ارزش معاملات نیز ۳۵۰۰ میلیارد تومان را پشت سر گذاشته است.

رشد شدید قیمت‌ها و صعود شاخص کل بورس تهران به ارقام غیرقابل باور ۴۷۷ هزار واحد، قلم از دست خیلی از تحلیلگران بر زمین افتاد و در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که پیش بینی چندان دقیقی از روند آتی نمی‌توان داشت.

شاید در ادامه سال رشد نرخ ارز به خصوص نرخ نیمایی و همچنین رونق بورس کالا و گزارش‌های بهمن ماه شرکت ها، باز هم از انتشار موج اصلاح قیمت‌ها جلوگیری کند. در حال حاضر، بازار سهام بیش از هر چیز سوار بر نقدینگی است و این جریان نقدینگی است که روند‌ها را مشخص می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید قدرت نقدینگی تا کجا دوام می‌آورد!

صف فروشی در

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها نماد‌های بانکی «وتجارت»، «آریان» و «وشهر» را در تیررس خرید خود قرار داده و با خرید‌های سنگین سعی در حمایت از این سهم‌ها دارند. 

صف فروشی در

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات در سهم‌های «ثاخت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند؛ در حالی که این سهم در صف خرید معاملات خود را دنبال می کند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌ها همچون «فولاد» و «خساپا» نشان دادند.

صف فروشی در

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «وزمین»، «بترانس» و «وحکمت» است.

صف فروشی در

همچنین، باید اشاره داشت که همانند روزهای قبل، تقاضای مطلوبی در معاملات نماد «فوکا4» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «وآیند» و «ومهان» جای گرفته‌اند.

صف فروشی در

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش توجیهی این انبوه ساز؛

قطار سرمایه "ثاخت" در راه است

اقامت «آ س پ» و «ثاخت» در یک واحد؛

«ثاخت» یارکشی می‌کند

ارسال نظر