بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
ارزش معاملات به ۴۳۸ میلیارد ریال رسید؛

رشد نرخ فروش در مقابل کاهش تقاضای "مارون"

عرضه ۳.۱۲۴ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف با تقاضای ۱.۸۰۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۱.۱۰۰ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل کاهش ۳۳۰ تنی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۰۴۹۵

رشد نرخ فروش در مقابل کاهش تقاضای

به گزارش بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۲.۹۷۵ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۶.۳۶۹ تنی مشتریان و حجم معاملات ۲.۹۷۵ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۳ بهمن ماه با کاهش ۳۹۱ تنی همراه بود.

رشد نرخ فروش در مقابل کاهش تقاضای

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشد ۳.۳ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۲۳ بهمن ماه به ۱۴۷ میلیون و ۱۳۳ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۴۳۷ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۱۲۴ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۱.۸۰۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۱.۱۰۰ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل کاهش ۳۳۰ تنی را نشان می‌دهد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

رشد نرخ فروش در مقابل کاهش تقاضای

لازم به ذکر است که نرخ این محصول نیز با رشد ۴.۵ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۹ میلیون و ۲۸۸ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۱۰۹ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۳.۷ درصدی نرخ میانگین هر تن پلی‌پروپیلن ثبت شد؛

عملکرد ضعیف "مارون" و افت فشار فروش

کاهش بیش از ۷درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن به ثبت رسید؛

عدم عرضه پلی اتیلن سنگین پتروشیمی مارون

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن یک درصد رشد داشت؛

افزایش تقاضا در حساب "مارون"

ارسال نظر