بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن یک درصد رشد داشت؛

افزایش تقاضا در حساب "مارون"

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن به ۱۴۸ میلیون و ۵۴۲ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۵۶۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۱۱۳۷۴

افزایش تقاضا در حساب

به گزارش بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴.۰۲۶ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۹.۴۶۰ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۸۰۶ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه با افزایش ۸۳۱ تنی همراه بود.

افزایش تقاضا در حساب

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشد یک درصدی نسبت به هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه به ۱۴۸ میلیون و ۵۴۲ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۵۶۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۳۲۹ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳.۲۳۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۲.۸۸۲ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل افزایش ۱.۷۸۲ تنی را نشان می‌دهد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

افزایش تقاضا در حساب

نرخ این محصول نیز با افت ۲.۸ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۶ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۲۷۸ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افت ۱۳ درصدی نرخ پلی پروپیلن به ثبت رسید؛

کاهش چشمگیر نرخ فروش محصولات " مارون"

نوسانات فروش در آخرین هفته سال۹۸ بررسی شد؛

کاهش فروش پلی‌پروپیلن مقابل افزایش فروش پلی‌اتیلن "مارون"

کاهش ۳.۷ درصدی نرخ میانگین هر تن پلی‌پروپیلن ثبت شد؛

عملکرد ضعیف "مارون" و افت فشار فروش

کاهش بیش از ۷درصدی نرخ فروش پلی پروپیلن به ثبت رسید؛

عدم عرضه پلی اتیلن سنگین پتروشیمی مارون

ارسال نظر