بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
مدیرعامل واسپاری ارزش‌آفرین گلرنگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

گلرنگ "روغن" بورس را به‌جوش می‌آورد

بازارسرمایه در روزهای پایانی سال جاری، احتمالا میزبان یکی از شرکت‌های صنایع غذایی از زیرمجموعه گلرنگ خواهد بود تا به‌نوعی "روغن" بازار برای سهامداران به‌جوش آید.
کد خبر : ۲۱۰۵۷۴

گلرنگ

ابراهیم ابراهیمی مدیر عامل واسپاری ارزش‌آفرین گلرنگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، درخصوص ورود شرکت‌های جدید این هلدینگ به بازارسرمایه اظهار کرد: در این گروه صنعتی، شرکت صنعت غذایی کوروش در بورس تهران پذیرفته شده و امور مربوط به تبدیل به سهامی عام و درج آن در تابلوی سهامی بورس در حال انجام بوده و امیدواریم تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال آینده شاهد عرضه‌اولیه این شرکت در بازارسرمایه باشیم.

وی ادامه داد: این شرکت در تولید و فروشن روغن خانوار فعال بوده و حدود ۲۵درصد سهم بازار را برند‌هایی مانند اویلا، فامیلا و سانتین تامین می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به ورود شرکت‌های دیگر این هلدینگ به بازارسرمایه نیز افزود: دو شرکت که یکی از آن به نام پدیده شیمی جم که ۴۲ درصد آن متعلق به پدیده شیمی جم و ۴۵ درصد آن به گروه صنعتی پاکشو بوده در فرابورس پذیرفته شده و درصدد آن هستیم تا این شرکت نیز تا قبل از آغاز سال جدید، آخرین ورودی به بازارسرمایه باشد اما؛ اگر تحت هر شرایطی این شرکت به عرضه‌اولیه در سال جاری نرسد، طبیعتا طی ابتدای سال آینده فرابورسی‌ها می‌توانند شاهد ورود شرکت جدیدی در این بازار باشند.

مدیر عامل واسپاری ارزش‌آفرین گلرنگ درباره مراحل پذیرش شرکت‌ها نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: پروسه پذیرفته شدن شرکت‌ها در بورس نیازمند گذراندن برخی مراحل نظیر آماده‌سازی، انطباق با رعایت قوانین و مقررات و سپس عرضه بوده و این هلدینگ در این مسیر قرار گرفته تا این اقدامات انجام به نفع بازارسرمایه عملیاتی شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی گلرنگ، در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بزرگترین تولیدکننده روغن مایع آماده عرضه اولیه

طلای عرضه‌اولیه بر گردن اسفندماه

ضربان عرضه‌اولیه "تندگویان" تند شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Germany
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
پس عرضه یزد تایر چی شد؟
قرار بود تا 22 بهمن عرضه بشه