بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
شرکت سرمایه گذاری سپه در یک سال مالی سود انباشته پایان دوره را با رشد ۱۳۲درصدی به ۵هزار و ۳۹۴میلیارد ریال رساند.
کد خبر : ۲۱۰۶۷۶

سود

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری سپه اعلام کرد صورت وضعیت پرتفوی بورسی شرکت با افزایش ۶هزار و ۳۵۸میلیارد و ۴۷۱میلیون ریالی همراه شده است.

این شرکت در یکسال مالی سود عملیاتی خود را با رشد ۱۳۳درصدی به ۴هزار و ۷۵۶میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۱۳۲درصدی به ۴هزار و ۷۴۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با رشد ۱۳۲درصدی به ۵هزار و ۳۹۴میلیارد ریال رساند.

"وسپه" در گزارش منتشر شده با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، این شرکت با رشد ۶هزار و ۳۵۸میلیارد و ۴۷۱میلیون ریالی پرتفوی بورسی همراه شد. بهای تمام شده این پرتفوی با رشد یک هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال به ۱۰هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۱۶هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال به مبلغ ۳۷هزار و ۱۶۰میلیارد ریال بالغ شد.

این شرکت در دوره مالی یکساله خود کل مبلغ واگذاری‌ها را ۴هزار و ۱۸۴میلیارد ریال اعلام کرد و سود این واگذاری به یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال رسید. کل مبلغ سهام بورسی خریداری شده «وسپه» به ۳هزار و ۹۷۱میلیارد ریال رسید.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که تجزیه و تحلیل بنیادی از طریق بررسی متغیر‌های کلان اقتصادی در عرصه بین المللی و ملی مورد بررسی قرار می‌دهد و فاکتور‌های اصلی اثرگذار بر صنایع مختلف به منظور استفاده بهینه از فرصت‌های سرمایه گذاری در نظر می‌گیرد. از سوی دیگر به شناسایی صنایع پیشرو و سرمایه گذاری در سهام شرکت‌هایی که از مزیت نسبی و سطح اطمینان بیشتری برخوردارند، می‌پردازد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری سپه؛

"وسپه" از سهامداران دعوت کرد

نگاهی بر عملکرد سه ماهه این سرمایه‌گذار معدنی؛

"وسپه" نماد مورد توجه این روزهای بورس

این شرکت بر بازار سهام متمرکز است؛

فضای باز «وسپه» برای رشد

ارسال نظر