بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
سود خالص این سیمانی بیش از ۷۶درصد رشد داشت؛

تعدیل سودی ۷۶درصدی در جیب سهامداران "سکرما"

شرکت سیمان کرمان در سال مالی ۱۳۹۸ مبلغ ۷۸۸ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۱۹۳۳

تعدیل سودی ۷۶ درصدی در جیب سهامداران

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آنکه قیمت سهام این شرکت در ماه‌های اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده، با این وجود تعدیل با اهمیت سودآوری شرکت سیمان کرمان از نکات دلگرم‌کننده صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت برای سهامدارانش است.

شرکت سیمان کرمان در سال مالی ۱۳۹۸ مبلغ ۷۸۸میلیارد ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

افزایش بیش از ۳۶درصدی مجموع درآمد‌های ناشی از فروش شرکت و رشد در حدود ۳۲درصدی بهای تمام شده در سال مالی ۱۳۹۸، منجر به افزایش بیش از ۲۹۰میلیارد ریالی و ۴۶درصدی سود ناخالص در مقایسه با سال مالی۱۳۹۷ شده است.

تعدیل سودی ۷۶ درصدی در جیب سهامداران

از دیگر نکات قابل توجه صورت‌های مالی این شرکت می‌توان به شناسایی بیش از ۳۸۲ میلیارد ریالی سایر درآمد‌های غیرعملیاتی اشاره داشت که بر اساس صورت‌های مالی این شرکت در حدود ۳۳۱ میلیارد ریال از این درآمد‌ها مربوط به سهام شرکت سیمان ممتازان و بابت توزیع سود سهام پرداختی از این شرکت بوده که البته این سرفصل درآمدی در سال گذشته ۱۸۳ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر