بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

شروع قرمز رنگ" بورس "و پایانی سبز

امروز بازار با فعالیت‌هایی منفی و صف فروش آغاز به کار کرد، اما به نظر می‌رسد که با توجه به نقدینگی، بازار مثبت شود.
کد خبر : ۲۱۲۱۹۳
شروع قرمز رنگ
 
محسن عباسلو، مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن در ارزیابی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: بورس تحت تاثیر چند پارامتر از جمله افت بازار‌های جهانی، افت ۹ درصدی قیمت نفت و اخبار تصمیم گیری‌های سازمان بورس قرار گرفته است. 
 
وی ادامه داد: جو و حاشیه‌های موجود در خصوص ریزش بازار و تغییر سقف به دو درصد برای جلوگیری از این ریزش به چشم می‌خورد که حمایت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد از بورس در این میان نکته‌ای مثبت بود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص شروع بازار اضافه کرد: امروز بازار با فعالیت‌هایی منفی و صف فروش آغاز به کار کرد، اما به نظر می‌رسد که با توجه به نقدینگی، بازار مثبت شود.

وی در ارزیابی بازار‌های جهانی گفت: وضعیت بازار‌های جهانی و افت ۹ درصدی یک شُک به بورس بود که پیش بینی می‌شود تا روز چهارشنبه متعادل شود.

عباسلو با اشاره به "عرضه‌های اولیه " اخیر بازار خاطر نشان کرد: عرضه‌های اولیه ارزان نبوده و به قیمت کارشناسی تعیین می‌شود، اما حدود ده درصد زیر قیمت کارشناسی در بازار عرضه می‌شود تا سودی به سهامداران خرد تعلق گیرد. 

وی ادامه داد: نکته این جاست که شرکت‌های تازه عرضه شده کوچک بوده و از سویی دیگر عرضه نقدینگی بازار نیز بالاست بنابراین یک جو روانی در خصوص بازدهی ۷۰ درصدی شرکت‌های جدید ایجاد شده است. 

این کارشناس بازار سرمایه در پایان اظهار داشت: برای سوق نقدینگی، لازم است به جای شرکت‌های جدید شرکت‌های بزرگ ورود داشته باشند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مرگ خوبه اما برای همسایه؛

رفتار عجیب شرکت فرابورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز: 

زور نقدینگی به اخبار منفی می‌چربد

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اسباب‌کشی روزانه نقدینگی در صنایع بورسی

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

موجی از تورم در پی عدم تحقق بودجه 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
مدیران فکر میکردند ساختمان سعادت آباد ارثیه پدرشان هست و هر غلطی که بخواهند میتوانند با سرمایه های مردم بکنند ..رانت فروشی کمترین کاری بود که انجام میدادند..امیدوار رئیس جدید ارزش و جایگاه واقعی مردم در بازار سرمایه را قدر بداند و مردم را همانند اسیری دربند مپندارد