بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
اطلاعیه این شرکت صادراتی؛

"دریشمک" سود می‌دهد

شرکت تولید و صادرات ریشمک به سهامداران سود پرداخت خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۲۲۵۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت تولید و صادرات ریشمک زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین سود سهامداران حقیقی به حساب اعلام شده آن‌ها واریز خواهد شد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
من در تاریخ 98/12/27و99/0120سهام ریشمک خریده ام سود ب من تعلق میگیرد یا نه