بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
افزایش ۵ برابری مبلغ فروش شرکت به نمایش گذاشته شد؛

رشد ۲برابری زیان "شزنگ"

سود انباشته شرکت به کمتر از ۴ میلیارد ریال رسیده و با این رویه، شرکت در سال مالی آتی با زیان انباشته مواجه خواهد بود.
کد خبر : ۲۱۲۴۴۵

افزایش ۵ برابری مبلغ فروش شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت تجهیز نیروی زنگان در سال مالی منتهی به پایان آبان ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده، علیرغم رشد محسوس درآمد‌های عملیاتی خود با افزایش تقریبا دو برابری زیان همراه بوده که زیان خالص محقق شده این شرکت در این سال به بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال رسیده و این در حالی است که زیان محقق شده سال مالی قبل از آن معادل ۱۰ میلیارد ریال بوده است.

به این ترتیب سود انباشته شرکت به کمتر از ۴ میلیارد ریال رسیده و با این رویه، شرکت در سال مالی آتی با زیان انباشته مواجه خواهد بود.

فروش شرکت با بیش از ۵ برابر افزایش به ۲۶۷ میلیارد ریال رسیده وجمع مقادیر فروش شرکت که شامل محصولات اصلی روغن پایه و صنعتی بوده با افزایش ۲۲۳ درصدی نسبت به سال ۹۷ به ۴ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم رسیده است. همچنین متوسط نرخ فروش محصولات ۸۵ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

افزایش ۵ برابری مبلغ فروش شرکت

با این حال با توجه به حاشیه سود عملیاتی اندک شرکت و همچنین شناسایی مبلغ ۹ میلیارد ریال به عنوان هزینه‌های مالی، شرکت در پایان سال با زیان خالص ۲۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریالی و معادل ۷۲۰ ریال به ازای هر سهم مواجه بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر