بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

کرونا، ترمز رشد هیجانی بورس

سهم های گروه دارویی و شوینده و سهم بانک هایی که برنامه افزایش سرمایه در دست انجام دارند، گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری در شرایط فعلی هستند.
کد خبر : ۲۱۲۹۳۹

کرونا، ترمز رشد هیجانی بورس تهران

به گزارش بورس نیوز، هفته گذشته هفته خوبی برای بازار سرمایه نبود و شاخص کل افت نزدیک به ۳۵ هزار واحدی تجربه کرد.

البته شب گذشته بازار های جهانی وضعیت نسبتا بهتری داشت و به نظر می رسد اقدامات بانک های مرکزی آمریکا و ژاپن و کشورهای اروپایی و... در راستای حمایت از بازارهای سرمایه تاثیراتی داشته و بورس های جهانی کمی نفس خواهند کشید. کما اینکه داوجونز هم شب گذشته با رشد ۹.۳۶ درصدی به کار خود پایان داد. ضمن اینکه تقاضای خرید نفت هم در حال افزایش است و این موضوع می تواند حداقل دغدغه کاهش قیمت نفت به ۳۰ دلار را کمرنگ تر کند.

نوید خاندوزی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازارهای جهانی و تاثیر آن بر بازار سرمایه کشور بیان کرد: نمی توان وضعیت بازارهای جهانی را به درستی پیش بینی کرد؛ ولی به نظر می رسد ریزش بازارهای جهانی به شدت چند روز گذشته، نخواهد بود و ریزش عمیق تری شاهد نخواهیم بود.

وی افزود: بازار سرمایه ما علاوه بر وضعیت بازارهای جهانی، چشم به وضعیت کرونا در کشور و نیز گزارش های عملکرد شرکت ها نیز هست. احتمالا استارت رشد بازار سرمایه ما به سرعت زده نخواهد شد. شیوع کرونا، ریسک ناشناخته ای است و تا اثرات این ویروس مشخص نشده، بازار سرمایه رفتار هیجانی نشان نخواهد داد. بنابراین بعید است که تا اواخر فروردین ماه، بازار سرمایه رشد جدی داشته باشد.

خاندوزی در معرفی گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری گفت: سهم های گروه دارویی و شوینده و سهم بانک هایی که برنامه افزایش سرمایه در دست انجام دارند، گزینه های مناسب تری برای سرمایه گذاری در شرایط فعلی هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

پالایشی‌ها گرفتار در تله گزارش‌ها

رئیس انجمن صنایع شوینده در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

"شوینده‌ها" و مبارزه با کرونا

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

وقتی شارژرها خالی می‌کنند!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کورونا رو بهانه نکنید خواهشن مسئولین بازار کمر همت به نابودی بازار بستن با تصمیماتشون نامه هاشون و و و اینا بهانست خودتونم خوب میدونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
شعر ننویس. دامنه 2 درصد.وتصمیمات خالق الساعت سازمان بورس ونفوذی در سازمان بوده.چرا دروغ
سهامدار خرد که چند سال سهامداری کرده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
دولتهای دیگر در زمان بحران و عید از مردم و سهامداران بورس حمایت میکنن و بهشون سود میرسونن یا عیدی میدهند ولی دولت ما در چند سال گذشته نشان داده که همیشه جیب سهامداران خرد را شب عید میزند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
آقایون دلواپسی که به بهانه رشد هیجانی بورس شب و نیمه شب و روز جمعه و تعطیل قانون وضع میکردند تا ترمز بورس و شاخص رو بکشن کجا هستند تا دسته گلشون رو ببینند. ای کاش کمی هم به این فکر بودن که بازار راه خودش رو میره و خودش رو تعطیل می کنه. ما برعکس همه دنیا کار می کنیم. کشورهای دیگه روزای منفی به بازارشون رونق میدند ما روزای مثبت میزنیم تو سرش تا نابودش کنیم.چه مدیران عتیقه و احمقی داریم.
ناشناس
United States of America
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
بانک سامان و آینده دو گزینه با ارزش بالا که افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
کرونا بیش از1ماه است وارد ایران شده این مسولین بی عرضه بورس وفرابورس بودن که با تصمیمات خلق الساعه بورس را نابودکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
ابن سینا میگه از میان موجودات از گاو خیلی میترسم، چون عقل نداره تازه شاخ هم داره... حالا وضع ما هم همین شده. کلی گاو توی مملکت هست که عقل و سواد ندارن ولی قدرت شاخ زدن رو بهشون دادن. آدم هرچی در دو سه ماه در میاره توی دو سه هفته از دست میده.
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
لطفا هر حرف مزخرفی را ننویسید.بیشتر کاهش شاخص بورس ما بخاطر این نااطمینانی بود که مدیران فاسد بورس ما به بازار دادند.بورس ما داشت راه خودشو می رفت این به اصطلاح مدیران که هیچ نظارتی بر عملکردشان نیست بازار بورس را به این وضع در آوردند.
آیا دارند با سهام دارهای خرد لجبازی می کنند؟یا با وزیر اقتصاد یا آقای همتی؟
آیا وقت آن نرسیده که این مدیران نالایق برکنار شوند و خون تازه ایی در مدیریت بورس ما جاری شود؟