بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
در شرایط کنونی تنها بازار سرمایه است که این روز‌ها اهالی آن حال خوشی دارند، برخی با شایعه سازی سعی در کشیدن ترمز بورس را دارند.
کد خبر : ۲۱۲۹۴۶

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بورس تهران امروز تحت تأثیری وقایع اخیر کشور پیرامون شیوع کروناویروس و به حاشیه کشیده شدن برخی فعالیت‌های اقتصادی، روزگار خوشی را سپری نمی‌کند و تا این لحظه، شاخص کل افت بیش از ۱۰ هزار واحدی را متحمل شده است. هم اکنون دماسنج بازار سرمایه در کانال ۵۰۹ هزار واحد قرار دارد. ارزش معاملات به ۲۹۰۰ میلیارد ریال نزدیک شده است.

ماشه حقوقی‌ها بر پیشانی «غگل»

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها صنایع مختلفی را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وبصادر» و «وتوکا» را خریدار بودند و «ونوین» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

ماشه حقوقی‌ها بر پیشانی «غگل»

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وتجارت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های تازه وارد بازار سهام «غگل» و «خگستر» نشان دادند.

ماشه حقوقی‌ها بر پیشانی «غگل»

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه همانند روزهای اخیر «تپکو» است که صف فروش بسیار سنگینی را تحمل می‌کند. دو نماد «حکشتی» و «ذوب» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

ماشه حقوقی‌ها بر پیشانی «غگل»

همچنین، همانند چهارشنبه هفته قبل، تقاضای بالایی در نمادهای تازه عرضه شده «تملت» شکل گرفته و پس از آن، سهام «شگویا» و «غگل» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

ماشه حقوقی‌ها بر پیشانی «غگل»

اشتراک گذاری :
ارسال نظر