بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به معرفت اهالی بازار سرمایه در طرح تامین مالی کرونا و حکم مفسدان اقتصادی بانک سرمایه و...
کد خبر : ۲۱۳۳۴۳

به گزارش بورس نیوز، زنگ اول پنج و نیم را اهالی بازار سرمایه به صدا درآوردند. فعالان بازار سرمایه امروز در طرح تامین مالی کرونا ۱ و کرونا ۲ جمعا ۴.۱۴۵ میلیارد تومان مشارکت داشتند. تمام این مبلغ صرف پیشگیری و درمان کرونا می شود. فعالان این بازار امروز نشان دادند بازار سرمایه حتی محل مناسبی برای جذب کمک های خیرخواهانه است.

آقازاده ها در بند
متهمان فساد اقتصادی در پرونده بانک سرمایه و صندوق تعاونی فرهنگیان هم امروز حکم گرفتند. جهانبانی، محکوم به ۲۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت از مشاغل دولتی شد.
عمار صالحی نیز محکوم به تحمل ۱۰ سال حبس و محرومیت از خدمات دولتی شد. صالحی خواهرزاده یکی از آقایان هم هست؛ همان که چندی قبل داماد خود را به اتهام فساد اقتصادی برای تحمل ۲۰ سال حبس، تا پشت میله ها بدرقه کرد!

رد صلاحیت سرپرست نفت ایرانول
شنیده ها حاکی از این است که سرپرست ۳۱ ساله شرکت نفت ایرانول به دلیل داشتن تابعیت ایرانی - کانادایی و حاشیه های سال ۸۸ از سوی مراجع امنیتی رد صلاحیت شد.

درآمد روزانه نیم میلیارد تومانی از جاده کرج
روز گذشته اعلام کردند ازین به بعد تردد در اتوبان تهران_کرج مشروط به پرداخت عوارض است. خودروهای سواری ۴ هزار تومان و اتوبوس ها ۷ هزار و ۵۰۰ تومان! با توجه به تردد روزانه حدود ۲۵۰۰ خودرو در آزادراه تهران_کرج، وزارت راه و شهرسازی روزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان از این محل درآمد خواهد داشت. باید دید محل بعدی برای کسب درآمد کجاست و دولتی ها در گام بعدی، کجا را نشانه می گیرند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ادامه رشد معنادار نرخ‌های انواع روانکار همزمان با رشد نرخ دلار؛

"شرانل" و چالش افت قیمت سهام

گزارش بورس نیوز از یک روانکار:

دو طرح آتی "شرانل" با سرمایه ۲ میلیارد ریالی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

دلایلی تداوم روند دو سال اخیر بورس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
عوارض مربوط به بزرگراه همت است نه اتوبان تهران کرج ، آقای صالحی فرزند عطاالله صالحی فرمانده سابق ارتش نیز هست ، هم دختر و هم پسرشون درگیر پرونده بودن ولی از خیر دخترشون گذشتن .