بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
نگرانی کارشناس بازارسرمایه از یک روند در بازار؛

شکل‌گیری حباب‌های قیمتی نگران‌کننده است

آنچه نگران کننده به نظر می‌رسد ورود حجم بالای نقدینگی به بورس و تجمیع این نقدینگی در سهام شرکت‌های کوچک و شکل گیری حباب‌های قیمتی قابل تامل است.
کد خبر : ۲۱۳۷۹۸
شکل گیری حباب‌های قیمتی نگران کننده است
حسین خسرونژاد کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، اظهار کرد: به نظرم ورود نقدینگی و سرمایه‌گذاران جدید به بازار سرمایه مهم‌ترین عامل در رشد دو سال اخیر شاخص کل و البته قیمت بسیاری از بازار سهام است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه این روز‌ها سفته بازی و استفاده از استراتژی‌های زودبازده حتی بدون داشتن هیچ گونه تخصصی در بازار‌های مختلف بسیار شایع شده است.
 
خسرونژاد افزود: از هجوم مردم برای کلیک‌کردن خرید خودرو‌های بی‌کیفیت به امید فروشی بالاتر در بازار آزاد تا خرید سهام شرکت‌های بی کیفیت بدون داشتن کوچکترین اطلاعاتی ازمکانیستم بازار سرمایه و صورت‌های مالی آنچه نگران کننده به نظر می‌رسد ورود حجم بالای نقدینگی به بورس و تجمیع این نقدینگی در سهام شرکت‌های کوچک و شکل گیری حباب‌های قیمتی قابل تامل است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
آقایان کم‌دانش خواهشا
نشت نظر سفته‌باز قدیمی و تصمیم‌هایی که آشناست؛

آقایان کم‌دانش خواهشا "بورس" را نابود نکنید

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد: 

نقدینگی بی‌هدف و تشکیل "حباب"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بخش عمده سهم های بازار، حباب دارند!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
اینایی که هی دم از حباب میزنن باید بهشون گفت درشرایط فعلی همین راه بهترین راهه،بجای نق زدن های بیمورد بیایید از بورس حمایت بکنید،حباب بورس سازنده و برای اقتصاد کشور مفید هست ولی حباب دلار و سکه و ارز مضر اقتصاد کشور هست، صرفا هر کارشناسی به معنای واقعی کارشناس نیست و حرفهایی که میزند حرف پخته ای نیست.
ناشناس
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
اینجور اشخاص که اسم کارشناس گذاشتن رو خودشون اقتصادو بهم میریزن تا از اب الوده ماهی بگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
خوب که چی بریم دلار بخریم یا سکه؟ مجبور نبودی همه سرمایتو ارز و طلا بخری. الانم دیر نشده بفروش بیا بورس. هنوز برخی از سهام در 5 سال گذشته هیچ رشدی نکردن.بگردی پیدا میکنی کدومارو میگم.
ناشناس
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
حتما گروه سایپارو میگی بخصوص سرمایه گزاری سایپا که هنوز به قیمت سال 94 که 320 تومن بود هم نرسیده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
چرا اینقدر تو بورس حرف حباب میزنید . عرضه و تقاضا هست که بازار رو هدایت میکنه نه حرف .همه بازارها رشد دارن اونا حباب نیست . اینقدر حرف بیخود نزنید .
ناشناس
Germany
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
بورس نیوز روش بیطرفانه خود را از دست داده و مخاطبین خود را از دست می دهد نخواستیم طرف بورس را بگیری ولی در یک روز چند مصاحبه مشابه با حباب شناسان ریزش پسند خودش رکورد است لااقل بیطرفی خود را حفظ کن و از افراد محقق و باتجربه مصاحبه کنید نه وکلای نیابتی و استخدامی بنگاهداران، بانکها، و ملاکین
ناشناس
Germany
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
بیان حباب برای شاخص یعنی کل بورس اشتباه محض است در مورد سهامهایی که بالاتر از ارزش ذاتی هم معامله میشوند می توان گفت به نسبت گران هستند و لی آنهم حباب نیست و بر اساس عرضه و تقاضا است و با یک اصلاح میتوانند دوباره به رشد خود ادامه دهند
ناشناس
Germany
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
ایشون ETF دارد تبلیغ آنرا میکند. همه سهامهای کوچک را بی ارزش می دانند!