بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

تعامل با حقوقی‌ها برای حمایت در مواقع منفی بازار

حمایت‌های همه جانبه بورس در مقاطع هیجانی منفی مانند تعامل با حقوقی‌ها برای حمایت از سهام شرکت‌های زیرمجموعه در این رشد موثر بودند.
کد خبر : ۲۱۴۱۷۸

تعامل با حقوقی‌ها برای حمایت در مواقع منفی بازار

امیرمهدی صبایی مدیر پرتفو و تامین منابع مالی هلدینگ تاپیکو در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز، در رابطه با روند صعودی بازار در سال گذشته اظهار کرد: به طور حتم دلایل مهمی در روند صعودی بازار در سال گذشته دخیل بوده، اما به نظر من هدایت نقدینگی مهمترین عامل این روند است.

وی افزود: انتظارات تورمی سال‌های آینده و تبدیل نقدینگی به سهام برای حفظ ارزش دارایی، همچنین حمایت‌های همه جانبه بورس در مقاطع هیجانی منفی مانند تعامل با حقوقی‌ها برای حمایت از سهام شرکت‌های زیرمجموعه در این رشد موثر بودند.

مدیر پرتفو و تامین منابع مالی هلدینگ تاپیکو ادامه داد: افزایش سقف اعتباری مشتریان، افزایش تعامل با فعالان بازار و پیگیری برای تدوین قوانین در راستای رشد شاخص تاثیرگذار هستند.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: همچنین اصلاح مقررات توقف و بازگشایی نماد‌ها در سال‌های گذشته با نگاه کاهش زمان توقف نماد که موجب کاهش با اهمیت میزان ریسک نقدینگی این بازار شده است.

صبایی بیان کرد: ثبات نسبی در قوانین مربوط به نرخ گذاری نهاد‌های تولید برخلاف سال ۹۲ که جهش نرخ خوراک شرکت‌های پتروشیمیبه عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش بازار مطرح بوده، همچنین فرهنگسازی و تشویق جامعه به سرمایه گذاری با نگاه بلندمدت در بازار سرمایه است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد؛

تغییر نگرش ممانعت از انجام معاملات

کروناویروس به ساختمان بانک مرکزی می‌رود؛

جای خالی بانک مرکزی در بورس

رشد دسته جمعی صنایع در یک سال؛

پربازده‌ترین صنعت ۹۸ کدام بود

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

لرزش خفیف در بورس تهران

ارسال نظر