بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

آزادی منابع مسدود شده به ارزش ۵ میلیون یورو

"مسدودی ارزی " در "بانک صنعت ومعدن "مشکل دیگری برای شرکت پتروشیمی صدف عسلویه محسوب می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط این بانک، حدود ۵ میلیون یورو از منابع مسدود شده، آزاد و به سازندگان پرداخت شد.  
کد خبر : ۲۱۴۳۵۹
آزادی منابع مسدود شده به ارزش ۵ میلیون یورو
 
 
مجتبی فلاح خرسند، مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه در خصوص مشکلات ارزی این شرکت به بورس نیوز گفت: عمده مشکل ارزی به "اعتبار اسنادی" و منقضی شدن آن مربوط بود. 

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بانک صنعت و معدن، بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی موفق به دریافت تمدید یک ساله اعتبار اسنادی شدیم.

آزادی منابع مسدود شده به ارزش ۵ میلیون یورو
مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه "مسدودی ارزی " در بانک صنعت ومعدن را مشکل دیگری عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های بانک صنعت و معدن حدود ۵ میلیون یورو از منابع مسدود شده، آزاد و به سازندگان پرداخت شد. 

وی به "کسری منابع ارزی" نیز اشاره داشت و افزود: از طریق فاینانس بخشی از این کسری تامین شده و مابقی از طریق "بانک تجارت" و بانکی در لندن برای تامین منابع در حال پیگیری است.
 
آزادی منابع مسدود شده به ارزش ۵ میلیون یورو

راه اندازی صدف عسلویه در ۱۴۰۱
فلاح در خصوص پیشرفت پروژه صدف عسلویه عنوان کرد: به دلیل مشکلات و ورشکستگی پیمانکار اجرایی، پیشرفت پروژه در عدد ۴۳ درصد متوقف شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، پیمانکار ساختمان نصب مجددا تعیین شده و با تجهیز کارگاه امید می‌رود در سال جدید مطابق با زمان بندی پیشرفت داشته باشد.

وی ادامه داد: برنامه پیش بینی شده برای این پروژه ۲۶ ماهه بوده و مطابق با برنامه تعیین شده از سوی هلدینگ خلیج فارس و شرکت پترول، تکمیل عملیات ساخت و نصب در پایان ۱۴۰۰ و راه اندازی آن در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ اعلام شده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

افزایش سرمایه ۲۵۰میلیارد تومانی صدف عسلویه

مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان؛

افزایش سرمایه پترول در راه است

مدیر عامل پتروشیمی صدف عسلویه :

وضعیت شرکت از همه جهت مورد رضایت است

ارسال نظر